ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

DJI از پهپاد هیبریدی FPV با حداکثر سرعت ۱۴۰ کیلومتر بر ساعت رونمایی کرد

پهپاد هیبریدی FPV شرکت DJI معرفی شد. این محصول پرسپکتیو اول شخص را با سرعت و عملکرد بالای پهپادهای مسابقه‌ای ترکیب کرده، با این حال استفاده از آن راحت است و از عملکرد دوربین یکپارچه ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۵

پهپاد هیبریدی FPV شرکت DJI معرفی شد. این محصول پرسپکتیو اول شخص را با سرعت و عملکرد بالای پهپادهای مسابقه‌ای ترکیب کرده، با این حال استفاده از آن راحت است و از عملکرد دوربین یکپارچه مشابه پهپادهای مصرفی بهره می‌برد.

پهپاد هیبریدی FPV از موتورهای قدرتمندی بهره می‌برد که می‌تواند سرعت آن را در مدت ۲ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسانند. حداکثر سرعت این پهپاد DJI به ۱۴۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

این پهپاد دارای ۳ حالت پرواز است؛ حالت نرمال که برای افراد مبتدی طراحی شده و امکان شناوری در محل را برای آن فراهم می‌کند و البته می‌تواند موانع را هم تشخیص دهد. حالت بعدی، حالت دستی است که کنترل کامل پرواز را در اختیارتان قرار می‌دهد. در نهایت DJI برای این پهپادش حالت اسپرت را درنظر گرفته که شامل ترکیبی از ویژگی‌های حالت نرمال و دستی می‌شود.

فرقی نمی‌کند در کدام حالت از این پهپاد استفاده کنید، در تمام آن‌ها قابلیت‌های شناوری و ترمز اضطراری وجود دارد که می‌توانند در هر لحظه فعال شوند. ویژگی «بازگشت به خانه» به پهپاد اجازه می‌دهد که به محل اصلی بازگردد. گیرنده ADB-S این پهپاد به خلبان وجود هرگونه هواپیما در نزدیکی خود را هشدار می‌دهد.

پهپاد هیبریدی FPV

یکی از المان‌های اصلی پهپاد جدید DJI، عینک DJI FPV Goggles V2 است. این محصول می‌تواند از ارتفاع ۱۰ کیلومتری ویدیو ارسال کند و به صورت خودکار به حالت فرکانس دوگانه سوییچ کند. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به بیت ریت ۵۰ مگابیت بر ثانیه و فناوری عدم تداخل اشاره کرد.

خلبان این پهپاد به دو حالت بصری و دیداری دسترسی دارد که شامل حالت استاندارد اچ‌دی با تاخیر کم می‌شود که رزولوشن ۱۴۴۰ در ۸۱۰ با فریم ریت ۶۰ فریم بر ثانیه و زاویه دید ۱۴۲ درجه یا ۵۰ فریم بر ثانیه با زاویه دید ۱۵۰ درجه را در اختیارش قرار می‌دهد. در این حالت تاخیر کمتر از ۴۰ میلی‌ثانیه است.

پهپاد هیبریدی FPV

حالت دیداری دوم «روان» نام دارد که اگرچه رزولوشن آن تفاوتی با حالت قبلی ندارد، اما به فریم ریت ۱۲۰ فریم بر ثانیه با زاویه دید ۱۴۲ درجه یا ۱۰۰ فریم بر ثانیه با زاویه دید ۱۵۰ درجه دسترسی پیدا می‌کنید.

شما می‌توانید به پهپاد هیبریدی FPV شرکت DJI حداکثر ۸ عینک وصل کنید تا افراد دیگر هم بتوانند به چشم انداز خلبان دست پیدا کنند.

پهپاد DJI FPV دارای یک دوربین وصل شده روی گیمبال است که می‌تواند ویدیوهای 4K با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه ضبط کند، البته امکان ضبط ویدیوهای اسلوموشن با رزولوشن 1080p و سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه هم وجود دارد. ویدیوها می‌توانند با فرمت H.264 یا HEVC ذخیره شوند. این محصول همچنین از لرزشگیر تصویر دیجیتال RockSteady سازنده‌اش بهره می‌برد.

این محصول با قیمت تقریبا بالایی به فروش می‌رسد و برای خرید پهپاد هیبریدی FPV شرکت DJI باید ۱۲۹۹ دلار هزینه پرداخت کنید. با پرداخت این مبلغ به ریموت کنترل، عینک FPV Goggles V2، کابل و یک باتری دست پیدا می‌کنید.

شرکت DJI برای این محصولش یک کنترلر مستقل هم درنظر گرفته که امکان کنترل پهپاد با حرکات دست را فراهم می‌کند و ۱۹۹ دلار قیمت دارد. اگر به باتری‌های بیشتر و همچنین هاب شارژ نیاز داشته باشید، می‌توانید کیت «FPV Fly More» شرکت DJI را با قیمت ۲۹۹ دلار تهیه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • AghaMojtaba
    AghaMojtaba | ۱۳ اسفند ۱۳۹۹

    کاش می‌شد ماهم یکی از اینا داشتیم.
    احیانا وارد نمیشه ؟‌
    البته اگر هم بشه قیمتش دست نیافتنیه

  • Mehrdad A.S.H
    Mehrdad A.S.H | ۱۳ اسفند ۱۳۹۹

    بسیار عالی ???

مطالب پیشنهادی