ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

گوشی گلکسی M62 سامسونگ با باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی معرفی شد

سامسونگ امروز از موبایل میان‌رده‌ای به نام گلکسی M62 رونمایی کرد که از چیپست اگزینوس ۹۸۲۵ استفاده می‌کند و با قیمتی در حدود ۴۹۴ دلار به دست کاربران می‌رسد. این گوشی دارای باتری غول‌پیکری است ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۷:۱۰

سامسونگ امروز از موبایل میان‌رده‌ای به نام گلکسی M62 رونمایی کرد که از چیپست اگزینوس ۹۸۲۵ استفاده می‌کند و با قیمتی در حدود ۴۹۴ دلار به دست کاربران می‌رسد. این گوشی دارای باتری غول‌پیکری است که خیال شما را از بابت تامین انرژی راحت می‌کند.

گلکسی M62 نمایشگری ۶.۷ اینچی از نوع سوپر امولد Infinity-O با وضوح +FHD دارد. این گوشی با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از راه می‌رسد و با کمک کارت حافظه جانبی می‌توانید فضای دستگاه را تا ۱ ترابایت ارتقا دهید.

در قاب عقب گلکسی M62 دوربین چهارگانه‌ای قرار گرفته یک شامل یک سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، یک سنسور تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی و یک لنز ماکروی ۵ مگاپیکسلی است. این گوشی برای دوربین سلفی یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی دارد.

از دیگر ویژگی‌های گلکسی M62 می‌توانیم به وجود باتری بسیار بزرگ ۷۰۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کنیم که از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. این تلفن هوشمند همچنین از جک ۳.۵ میلیمتری هدفون، حسگر اثر انگشت فیزیکی زیر دکمه پاور، وای‌فای 802.11ac، بلوتوث ۵.۰، جی‌پی‌اس، درگاه USB-C، سیستم Samsung Knox و One UI 3.1 مبتنی بر اندروید ۱۱ برخوردار است. گلکسی M62 می‌تواند دو سیم کارت 4G LTE داشته باشد.

این گوشی فقط در یک مدل با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به بازار می‌آید اما سه رنگ مشکی، سبز و آبی دارد. سامسونگ این دستگاه را در ابتدا در بازار مالزی عرضه کرده اما انتظار داریم که خیلی زود شاهد عرضه این گوشی در سایر بازارها هم باشیم.

این شرکت چندی قبل در اواخر بهمن ماه از گلکسی F62 پرده برداشت که مشخصاتی تقریبا شبیه این گوشی داشت و در مدل پایه با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۳۳۰ دلار وارد بازار شد. البته آن دستگاه مدل ۸ گیگابایتی هم داشت که با قیمت ۳۵۸ دلار فروخته می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۱۴ اسفند ۱۳۹۹

    وقتی این گوشی پردازنده به این قدرتمندی داره . باید انتظار بسیار بیشتری از A72 داشت .
    منطق میگه A72 سامسونگ حداقلش اسنپدراگون 765 باید داشته باشد .

  • saeed۱۹۸۵۹
    saeed۱۹۸۵۹ | ۱۳ اسفند ۱۳۹۹

    سری ام دارم و از این که گوشی من سوپرامولد نیست راضیم چون واقعا صفحه نمایشگر قوی داره
    اخرین مقاومتش پرت شدن از ماشین داخل جوب اب بتنی بود که برخورد شدید هیچ کاریش نکرد بعد دوسال هم باطری ۵۰۰۰ عالی عمل میکنه
    سوپر امولد ضعیفه کاش سامسونگ گوشی غیر آمولدی همیشه داشته باشه

    • Milad
      Milad | ۱۷ اسفند ۱۳۹۹

      صفحه نمایش امولد فقط در نوع خمیده ضعیف هستش. این که LCD قوی تره توش شکی نیست ولی اصلا در زمینه ی کیفیت نمایش رنگ ها به پای امولد نمیرسه، پس خوبی های امولد به بدی هاش میچربه

  • حمید
    حمید | ۱۳ اسفند ۱۳۹۹

    این همه باتری کجاشه ؟

مطالب پیشنهادی