ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

میزو ۱۸ و ۱۸ پرو با نمایشگر خمیده و اسنپدراگون ۸۸۸ معرفی شدند

شرکت میزو از جدیدترین پرچمدارهایش رونمایی کرد. میزو ۱۸ و ۱۸ پرو به چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز شده‌اند، از شبکه 5G پشتیبانی می‌کنند و در بالاترین نسخه از ۱۲ گیگابایت رم بهره می‌برند. میزو ۱۸ ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۱

شرکت میزو از جدیدترین پرچمدارهایش رونمایی کرد. میزو ۱۸ و ۱۸ پرو به چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز شده‌اند، از شبکه 5G پشتیبانی می‌کنند و در بالاترین نسخه از ۱۲ گیگابایت رم بهره می‌برند.

میزو ۱۸ پرو دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی امولد خمیده سامسونگ است که رزولوشنی برابر ۳۲۰۰ در ۱۴۴۰ پیکسل دارد. رفرش ریت این پنل به ۱۲۰ هرتز می‌رسد و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۴۰ هرتز دارد. پنل جلویی این دستگاه از هر چهار طرف خمیده است که البته میزان آن‌ها در سمت چپ و راست با بالا و پایین متفاوت است.

میزو برای این گوشی از جدیدترین سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر اولتراسونیک کوالکام استفاده کرده و همچنین این محصولش را به چیپ ۵ نانومتری اسنپدراگون ۸۸۸ به همراه مودم 5G اسنپدراگون X60 مجهز کرده است. میزو ۱۸ پرو در دو نسخه مجهز به ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 به فروش می‌رسد.

میزو ۱۸ پرو

روی پنل پشتی این پرچمدار دوربین اصلی چهارگانه به چشم می‌خورد که سنسور اصلی آن ۵۰ مگاپیکسلی GN1 سامسونگ با دریچه دیافراگم f/1.9 است. این دستگاه همچنین به دوربین اولترا واید ۳۲ مگاپیکسلی سونی IMX616 با دریچه دیافراگم f/2.2، دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابر و سنسور ToF مجهز شده. دوربین سلفی درون حفره نمایشگر این موبایل هم ۴۴ مگاپیکسلی است.

این گوشی هوشمند میزو به یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۴۰ واتی و شارژ بی‌سیم معکوس ۱۰ واتی مجهز شده است.

میزو ۱۸ پرو

به سراغ میزو ۱۸ می‌رویم، گوشی که نمایشگر خمیده کوچکتر ۶.۲ اینچی امولد با رزولوشن ۳۲۰۰ در ۱۴۴۰ پیکسل دارد. رفرش ریت این پنل هم ۱۲۰ هرتزی است و نرخ نمونه‌برداری لمسی آن به ۲۴۰ هرتز می‌رسد.

از نظر عملکرد تفاوتی میان این دستگاه و نسخه پرو وجود ندارد و میزو این گوشی را هم به چیپ اسنپدراگون ۸۸۸، ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم، حافظه داخلی UFS 3.1 و مودم 5G مجهز کرده است.

در بخش دوربین تفاوت‌های زیادی میان این محصولات به چشم می‌خورد. نسخه استاندارد دوربین اصلی سه‌گانه با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی سونی IMX682 با دریچه دیافراگم f/1.6 دارد. این دستگاه همچنین دوربین ۱۶ مگاپیکسلی اولترا واید و تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی دارد. در میزو ۱۸ خبری از سنسور ToF نیست و از دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی هم بهره می‌برد.

این دستگاه یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد و از فناوری شارژ سریع ۳۶ واتی پشتیبانی می‌کند. میزو ۱۸ قادر به پشتیبانی از شارژ بی‌سیم نیست.

میزو ۱۸

در جعبه این پرچمدارها تنها یک کابل وجود دارد، با این حال اگر دو آداپتور قدیمی به میزو تحویل داده شود، یک شارژر جدید به خریدار می‌دهد.

پیش فروش میزو ۱۸ و ۱۸ پرو از امروز آغاز شده و از ۵ روز دیگر در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. میزو ۱۸ در رنگ‌های سفید، آبی و بنفش و در محدوده قیمتی ۶۸۰ تا ۷۷۵ دلار وارد بازار می‌شود. نسخه پرو با قیمت ۷۷۵ تا ۹۳۰ دلار و در رنگ‌های سفید، آبی و خاکستری به فروش می‌رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • FARDIN
    FARDIN | ۱۴ اسفند ۱۳۹۹

    چقد اس 20 سامسونگە

  • MOHAMMADmartin
    MOHAMMADmartin | ۱۳ اسفند ۱۳۹۹

    سخت افزار و ظاهرش قشنگه ولی قیمتش بالا هست یکم البته

    • dr x dr xx
      dr x dr xx | ۱۳ اسفند ۱۳۹۹

      برای امکاناتی که داره قیمتش واقعا منطقیه

مطالب پیشنهادی