ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی Petal Mail را به عنوان جایگزین جیمیل گوگل در دسترس کاربران قرار می‌دهد

بیش از یک سال است که هواوی در لیست سیاه تجاری آمریکا قرار گرفته و نمی‌تواند سرویس‌های مختلف گوگل را در همان ابتدا به کاربرانش عرضه کند. اما در این مدت هواوی تلاش کرده تا ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۹:۱۰

بیش از یک سال است که هواوی در لیست سیاه تجاری آمریکا قرار گرفته و نمی‌تواند سرویس‌های مختلف گوگل را در همان ابتدا به کاربرانش عرضه کند. اما در این مدت هواوی تلاش کرده تا برای همه‌ی این سرویس‌ها جایگزین‌هایی را عرضه کند. این شرکت حدود یک سال قبل علامت تجاری «Petal Mailbox» را ثبت کرد تا بتواند جایگزین مناسبی به جای جیمیل گوگل ارائه دهد. اکنون چینی‌ها موفق شده‌اند نسخه بتا Petal Mail را با ویژگی‌هایی مشابه جیمیل و به گفته خودشان حتی پیشرفته‌تر از آن، با رابط کاربری جذاب و کاربر پسندی در اختیار مخاطبان قرار دهند.

کاربرانی که علاقمند به استفاده آزمایشی از این صندوق پستی الکترونیکی هستند باید در وب‌سایت www.petalmail.com ثبت نام کرده و تا بتوانند از نسخه بتا استفاده کنند. هواوی به سه کاربری که بهترین فیدبک را به نسخه بتا Petal Mail  ارائه کنند، ۰.۱۵ دلار  جایزه می‌دهد. البته در حال حاضر تنها کاربران چینی می‌توانند به نسخه بتا دسترسی داشته باشند ولی به نظر می‌رسد این شرکت به زودی قصد دارد دسترسی را برای همه کاربران در بازارهای جهانی فراهم کند.

آدرس‌های پست الکترونیک ایجاد شده در وب‌سایت Petal Mail همگی پسوند petalmail.com خواهند داشت و مانند جیمیل پس از ثبت اطلاعات و دریافت تاییدیه امکان استفاده از صندوق پستی الکترونیکی جدید هواوی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. صندوق پستی اختصاصی هواوی نیز مانند جیمیل بخش‌های مختلفی از جمله Inbox، Starred، Draft، Sent، Trash و Spam دارد.

تلاش هواوی به همین جا ختم نمی‌شود و علاوه بر عرضه نسخه آزمایشی Petal Mail در تلاش است جایگزین‌هایی برای گوگل مپس و موتور جستجوی گوگل نیز معرفی کند. این شرکت قصد دارد Petal Search و Petal Maps را نیز به زودی در دسترس کاربران قرار دهد تا بتواند خلاهای موجودی که به دلیل تحریم‌ها آمریکا با آن روبرو شده را پر کند.

باید دید هواوی تا چه اندازه می‌تواند در مسیری که آغاز کرده به موفقیت برسد و آیا صندوق پستی الکترونیکی این شرکت می‌تواند جایگزین جیمیل شود یا خیر. نظر شما چیست؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۱۴ اسفند ۱۳۹۹

    به نظرم تحریم هوآوی وشیائومی اشتباه بود .
    چین جمعیت زیادی داره و خیلی تاثیر گذار هست در اندروید

    • آریا
      آریا | ۱۴ اسفند ۱۳۹۹

      چه تاثیری داره مثلا؟
      فوقش یک و نیم میلیارد چینی بیچاره مجبورن ازش استفاده کنن . بقیه دنیا خر مخشون رو گاز نگرفته که جیمیل رو ول کنن برن سراغ جاسوس افزار چینی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی