ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

آشنایی با اپلیکیشن Find My Kids؛ ردیاب قدرتمند فرزندان برای والدین

چندی روزی هست که بحث مراقبت از کودکان در برابر آسیب‌های اجتماعی به نقل محافل مجازی تبدیل شده و در این میان راهکارهای مختلفی برای این موضوع ارائه می‌شود. طبیعتا اگر بحث مراقبت از آسیب‌ها ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

چندی روزی هست که بحث مراقبت از کودکان در برابر آسیب‌های اجتماعی به نقل محافل مجازی تبدیل شده و در این میان راهکارهای مختلفی برای این موضوع ارائه می‌شود. طبیعتا اگر بحث مراقبت از آسیب‌ها باشد، آسیب‌های مجازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند و همین باعث شده که تعدادی از توسعه‌دهندگان به فکر ساخت اپلیکیشن‌هایی برای مراقبت از فرزندان از راه دور بیفتند.

اپلیکیشن Find My Kids به شما کمک می‌کند که فرزند خردسال یا برادر و خواهر کوچکترتان را از راه دور ردیابی کنید؛ چه ردیابی موقعیت فیزیکی و چه فعالیت‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی مشغول انجام دادن آن‌هاست.

اپلیکیشن Find My Kids

اشتباه نکنید، این موضوع به معنای جاسوسی از کودک و شکستن حریم خصوصی او نیست. Find My Kids در گوشی فرزند شما مخفی نمی‌شود و فعالیت‌هایش کاملا عیان است، و از سوی دیگر به هیچ عنوان به محتوای خصوصی درون گوشی دسترسی ندارد و هر چه انجام می‌دهد را به صورت دوطرفه به آگاهی والد و فرزند می‌رساند. اما قابلیت‌های اپلیکیشن چه هستند؟

ردیابی موقعیت جغرافیایی مهم‌ترین چیزی است که در Find My Kids ارائه می‌شود. با نصب این اپ روی گوشی والد و فرزند، والد هر زمان که بخواهد می‌تواند موقعیت فرزندانش را روی نقشه ببیند و نگرانی‌هایش را برطرف کند. حتی ویژگی مهمی در اپلیکیشن ارائه شده که اگر فرزندتان با خطری مواجه شده باشد، می‌تواند با فشردن دکمه مخصوصی از شما کمک بخواهد.

عکس این حالت هم ممکن است. یعنی اگر به هر دلیلی نگران فرزندتان شده باشید، می‌توانید با یک آلارم او را متوجه کنید که با شما تماس گرفته یا پیام بدهد. Find My Kids حتی پا را فراتر هم گذاشته و امکانی فراهم کرده که بتوانید به طور زنده صداهای اطراف موقعیت فرزندتان را هم بشنوید. این موضوع برای رفت و آمد در محله‌هایی که سابقه سرقت و آدم‌ربایی دارند بسیار حائز اهمیت است.

اپلیکیشن Find My Kids

اما Find My Kids یک امکان مهم دیگر هم دارد و آن چیزی نیست جز پایش استفاده از اپلیکیشن‌ها. می‌خواهید بدانید که فرزندتان چند ساعت از روزش را در اینستاگرام گشت و گذار می‌کند؟ با داشتن این اپ میزان استفاده از این اپلیکیشن‌ها را متوجه می‌شوید و در صورت نیاز می‌توانید استفاده فرزندتان از این فضا را محدود کنید.

برای ارتباط با کودک از طریق این اپ دو راه وجود دارد. این که به ساعت هوشمند کودک متصل شوید یا اگر ساعت ندارد، از طریق گوشی هوشمند او و نصب یک اپلیکیشن ردیاب ساده به نام Pingo (اندروید - آی او اس) این ارتباط را برقرار کنید. خوشبختانه این اپلیکیشن ارتباطی طوری طراحی شده که به سادگی از روی دیوایس فرزند قابل حذف نیست و همین موضوع می‌تواند نگرانی‌هایتان را به میزان زیاد کم کند.

نکته خوب در مورد Find My Kids اینجاست که امکاناتش لزوما برای مراقبت از فرزندان خردسال نیستند. اگر پدر و مادر پیری دارید که نگران رفت و آمدهایشان هستید هم می‌توانید از مزایای این اپلیکیشن استفاده کنید. در این صورت دیگر بابت دور بودن آن‌ها استرس نخواهید داشت و Find My Kids مایه دلگرمی‌تان خواهد بود که عزیزان شما در کمال صحت و سلامت قرار دارند.

اپلیکیشن Find My Kids

اپلیکیشن Find My Kids رایگان نیست و برای ارائه خدماتش از شما هزینه و حق اشتراک طلب می‌کند. اما در صورت تمایل با جستجو در وب فارسی می‌توانید به نسخه ماد شده و آنلاک اپلیکیشن برسید که این محدودیت‌ها در آن برطرف شده‌اند. ضمن این که اپلیکیشن‌های مشابه Find My Kids هم کم نیستند که به اقتضای نیازی که دارید می‌توانید به آن‌ها هم سری بزنید.

نظر شما در مورد چنین اپلیکیشن‌هایی چیست؟ فکر می‌کنید پایش فرزندان به این شکل روش مؤثری برای تأمین امنیت فیزیکی و روانی آن‌هاست یا به طور کلی با چنین چیزی مخالف هستید؟ نظرتان چه مثبت باشد و چه منفی، برای ما بسیار حائز اهمیت است. بنابراین از بیان تجربیات و دیدگاه‌هایتان دریغ نکنید.

Find My Kids

Find My Kids

سازنده: REFRESH, OOO قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 412 / 48 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • saeed۱۹۸۵۹
    saeed۱۹۸۵۹ | ۱۵ اسفند ۱۳۹۹

    عالی سپاس از مقاله خوب شما

مطالب پیشنهادی