ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال‌جی توسعه گوشی پرچمدار جانشین V60 را معلق کرده است

در حالیکه انتظار می‌رفت ال جی تا پایان سه ماهه اول 2021 از جانشین ال جی V60 رونمایی کند، اما ظاهرا قرار نیست این اتفاق بیفتد و به گزارش منابع آگاه ظاهرا ال‌جی توسعه چنین ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۷:۳۱

در حالیکه انتظار می‌رفت ال جی تا پایان سه ماهه اول 2021 از جانشین ال جی V60 رونمایی کند، اما ظاهرا قرار نیست این اتفاق بیفتد و به گزارش منابع آگاه ظاهرا ال‌جی توسعه چنین موبایلی را به حالت تعلیق در آورده است.

براساس گزارش جدید منتشر شده از سوی «Chosun» تولید گوشی هوشمند جدید ال‌جی با اسم رمز «Rainbow» که قرار بود اسفند یا فرودین ماه رونمایی و به بازار عرضه شود، متوقف شده است. به گفته منابع آگاه، ال‌جی برنامه‌ای برای توزیع گسترده گوشی‌ هوشمند جدید خود ندارد و به همین دلیل هنوز به سراغ توزیع کننده‌های محلی هم نرفته تا در مورد عرضه موبایل جدید با آنها قراردادی تنظیم کند.

برخلاف خبرهای قبلی، گوشی هوشمند ال‌جی Rainbow طراحی معمولی در مقایسه با گوشی‌های تاشو و رول شونده پروژه Explorer دارد. براساس برخی خبرهای غیر رسمی ال‌ جی Rainbow همان ال جی V70 است که با بهره‌مندی از چیپست اسنپدراگون 888 قرار بود رونمایی شود.

این نخستین گزارش منتشر شده در مورد توقف تولید گوشی هوشمند جدید ال جی نیست. پیشتر نیز گزارش دیگری از طریق «Yonhap» منتشر شده بود که ادعا می‌کرد ال‌جی تولید گوشی تاشو جدید خود را به حالت تعلیق در آورده است. با وجودی که بعد از انتشار این گزارش، ال‌جی چنین ادعایی را به صورت رسمی رد کرد، اما اکنون خبرهای جدید تایید می‌کند که این شرکت قبلا نیز با چنین تصمیمی روبرو بوده و شایعه‌ها نزدیک به واقعیت بوده‌اند.

گزارش‌های دیگری نیز در مورد توقف بخش موبایل ال‌جی منتشر شده بود که خبر از اوضاع آشفته این شرکت در بخش موبایل می‌دهد. Rollable هم موبایل دیگری از ال‌جی است که گفته می‌شد از نمایشگر 7.4 اینچی بهره در حالت گسترده و نمایشگر 6.8 اینچی در حالت غیرگسترده بهره خواهد برد. این موبایل قرار بود با اسنپدراگون 888، رم 16 گیگابایتی و باتری با ظرفیت 4200 میلی‌آمپرساعت رونمایی شود اما بعید نیست در روزهای خبرهایی از لغو شدن این پروژه نیز در رسانه‌ها منتشر شود.

اکنون خبرهای جدید تایید می‌کند که این موبایل طراحی معمولی دارد که توسعه همین دستگاه با طراحی معمولی هم به حالت تعلیق در آمده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی