ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سه میلیارد تومان سرمایه‌گذاری برای کارآفرینی بانوان

رویداد سرمایه گذاری استارتاپی بانوان سکوی پرتاب مانا با ۱۳ تیم برگزیده و ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان سرمایه‌گذاری قطعی به کار خود پایان داد. در این رویداد ۳۲۱ طرح استارتاپی از سراسر کشور دریافت شد و در ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۱:۱۵

رویداد سرمایه گذاری استارتاپی بانوان سکوی پرتاب مانا با ۱۳ تیم برگزیده و ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان سرمایه‌گذاری قطعی به کار خود پایان داد. در این رویداد ۳۲۱ طرح استارتاپی از سراسر کشور دریافت شد و در نهایت ۳۵ تیم به داوری نهایی راه یافتند.

رویداد سکوی پرتاب مانا توسط ۱۰۰ استارتاپ و مرکز نوآوری مانا، به عنوان تنها مرکز تخصصی با محوریت بانوان در فضای نوآوری و کارآفرینی، با هدف حمایت از بانوان در حوزه‌های استارتاپی، کارآفرینی اجتماعی و دانش بنیان در ۱۴ اسفند ۹۹ در مرکز رویدادهای سلام برگزار شد.

مرکز نوآوری مانا، ۱۰۰ استارتاپ، صندوق پژوهش و فناوری علم و صنعت، صندوق سرمایه‌گذاری نوید و صندوق ستارگان داوین، از جمله سرمایه‌گذاران حاضر در این رویداد بودند که روی تیم‌های برگزیده سرمایه‌گذاری کردند.

معصومه ابتکار، معاون ریاست جمهور در امور زنان و خانواده، عفت حیاتی، دستیار جوانان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مشکات اسدی، مشاور امور بانوان سازمان فناوری اطلاعات ایران، زهرا بهروز آذر، مدیر کل زنان شهرداری تهران، از جمله مسئولان و مهمانان ویژه حاضر در این رویداد بودند.

در این رویداد ۴۰ داور از متخصصان و فعالان اکوسیستم استارتاپی حضور داشتند و به داوری طرح‌های راه یافته به مرحله نهایی پرداختند. آیت حسینی، نگین دانشور، مریم نجفی، سوده حیدری نسب، آرزو خسروی، مهدی مظاهری، سادینا آبایی، حمزه قطبی نژاد، صائبه سلوکی، محمد ابوالحسنی و سید حمیدرضا علوی از داوران حاضر در رویداد بودند.

در حاشیه این رویداد در راستای ارتباط بیشتر تیم‌ها با منتورهای مطرح اکوسیستم استارتاپی، رویداد کافه نشونی با حضور ۷ راهبر برگزار شد. کافه نشونی مرکزی برای تعامل مستمر تیم‌های موجود در حوزه نوآوری و کارآفرینی کشور با مشاوران این حوزه است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی