ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

با مکسوس Life Home V90 Villa Edition آشنا شوید؛ یک ویلای لوکس چهار چرخ [تماشا کنید]

شرکت چینی مکسوس (Maxus) از یک خودروی تفریحی مجهز و پر امکانات پرده‌برداری کرد. این خودرو Life Home V90 Villa Edition نامگذاری شده و می‌توان آن را در حقیقت خانه‌ای متحرک توصیف کرد، چرا که تمامی ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۳:۵۹

شرکت چینی مکسوس (Maxus) از یک خودروی تفریحی مجهز و پر امکانات پرده‌برداری کرد. این خودرو Life Home V90 Villa Edition نامگذاری شده و می‌توان آن را در حقیقت خانه‌ای متحرک توصیف کرد، چرا که تمامی لوازم مورد نیاز برای زندگی روزمره را در خود دارد.

مکسوس Life Home V90 Villa Edition

قسمت‌های مختلف محصول جدید مکسوس به صورت ماژولی طراحی شده؛ این خودرو در حالت عادی مثل دیگر ون‌های تفریحی است، اما امکان تبدیل شدن آن به یک خانه کوچک دو طبقه وجود دارد! به لطف ساختار ماژولی پنل‌های این خودرو از هم باز شده و فضایی در حدود 20 متر مربع در اختیار سرنشینان قرار می‌گیرد.

با باز شدن سقف و شکل‌گیری طبقه دوم فضایی به میزان 12.3 متر مربع به این رقم اضافه می‌شود. این طبقه دیوارهایی عمدتا از جنس شیشه دارد و به گفته مکسوس بیشتر برای صرف چای یا ورزش یوگا مناسب است. جالب اینکه شیشه‌های به کار رفته قابلیت مات شدن را دارند و کاربر می‌تواند شدت آن را تنظیم کند. یک بالکن نیز در این طبقه تعبیه شده تا بتوان از هوای آزاد نیز نهایت لذت را برد.

شاید فکر کنید برای رفتن به طبقه دوم باید از پله استفاده کرد، در حالی که اینگونه نیست و مهندسین مکسوس به منظور افزایش راحتی، یک آسانسور کوچک تک نفره در این ون لوکس تعبیه کرده‌اند.

برند چینی برای ون منحصر بفرد خود، آپشن‌هایی مثل سیستم صوتی با کیفیت ساخت کمپانی JBL، ماشین لباسشویی، سیستم تهویه مطبوع و یک آشپزخانه کوچک را تدارک دیده است. این خانه متحرک به کف چوبی، دکوراسیون لوکس و مبل راحتی L شکل و همچنین تلوزیون با پنل شفاف مجهز است.

آنطور که اعلام شده، Life Home V90 Villa Edition طی مراسمی در اواخر امسال در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت. برای خرید این خانه لوکس و متحرک باید 2.68 میلیون یوان کنار گذاشت، رقمی که با نرخ روز ارز معادل تقریبا 414 هزار دلار می‌شود.

ناگفته نماند مکسوس یکی از برندهای نوپاست که در زمینه ساخت خودروهای تجاری و مسافربری فعالیت می‌کند. این برند در سال 2011 پایه‌گذاری شده و مقر آن در شانگهای چین قرار دارد. مثل MG و Roewe این برند نیز زیرمجموعه سایک موتور (SAIC Motor) محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • haji.fantour
    haji.fantour | ۱۶ اسفند ۱۳۹۹

    Wow ??

مطالب پیشنهادی