ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

درخواست سناتورهای آمریکایی برای افزایش ۴ برابری حداقل سرعت اینترنت باند‌پهن

گروهی از سناتورهای آمریکایی از کمیسیون فدرال ارتباطات این کشور خواسته‌اند تعریف خود را از پهنای باند پرسرعت تغییر دهد تا سرعت پایه آن به طور قابل توجهی افزایش پیدا کند. سناتورها طی چند روز ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۳

گروهی از سناتورهای آمریکایی از کمیسیون فدرال ارتباطات این کشور خواسته‌اند تعریف خود را از پهنای باند پرسرعت تغییر دهد تا سرعت پایه آن به طور قابل توجهی افزایش پیدا کند.

سناتورها طی چند روز اخیر با ارسال نامه‌ای به «جسیکا روزنورسل» رییس موقت کمیسیون فدرال ارتباطات (FCC) و دیگر مقامات دولت بایدن خواستار تعریف به‌روز‌شده‌ای از پهنای باند شدند. آن‌ها خاطرنشان کردند که بحران ویروس کرونا اهمیت پهنای باند پرسرعت را تقویت کرده و هزینه شکاف دیجیتال را در کشور آمریکا برجسته کرده است.

در حال حاضر استاندارد پهنای باند مشخص شده از سوی این کمیسیون، ۲۵ مگابیت بر ثانیه برای دانلود و ۳ مگابیت بر ثانیه برای آپلود است. این استاندارد در سال ۲۰۱۵ تنظیم شده و با وجود درخواست‌هایی مبنی بر تغییر آن، «آجیت پای» رئیس سابق کمیسیون فدرال ارتباطات چنین کاری را انجام نداد.

این نامه توسط «مایکل بنت» سناتور ارشد کلرادو، «جو منشن» سناتور ارشد ویرجینیا غربی، «راب پورتمن» سناتور ارشد اوهایو، «آنگوس کینگ» سناتور ایالت مین تنظیم و برای رییس موقت FCC، وزرای بازرگانی و کشاورزی و «برایان دیز» رئیس شورای اقتصاد ملی ارسال شده است. سناتورها در متن درخواست خود نوشتند:

از حالا باید سعی کنیم بودجه محدود فدرال به گونه‌ای هزینه شود که شبکه‌های پهن‌باند کیفیت و سرعت دانلود و آپلود قابل اتکایی را ارائه کند. این موضوع شامل تاخیر کم و قابلیت اطمینان بالا این شبکه برای استفاده‌های مدرن و جدید مثل ویدیو کنفرانس‌های دوطرفه، پزشکی از راه دور و آموزش از راه دور می‌‌شود.

در ادامه این نامه عنوان شده است: «هدف از اینکار ارائه سرعت متقارن ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه است که با توجه به جغرافیا، توپوگرافی یا هزینه‌های غیرمنطقی اجازه اندکی تغییر هم خواهد داشت.» علاوه بر این، طبق گفته سناتورها دولت باید اصرار داشته باشد تا شبکه‌های جدیدی که با بودجه فدرال پشتیبانی می‌شود، حتی در مناطقی که دسترسی آن‌ها واقعا دشوار است از این استاندارها استفاده کند.

روزنورسل که در ژانویه گذشته به سمت مدیر اجرایی کمیسیون فدرال ارتباطات منصوب شد، از درخواست این سناتورها مبنی بر تغییر استانداردهای پهنای باند پشتیبانی می‌کند. او پیش از این در آوریل سال ۲۰۲۰ خواستار سرعت بارگیری ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه و سرعت بارگذاری بیشتر از ۳ مگابیت بر ثانیه شده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • sinagoogle
    sinagoogle | ۱۵ اسفند ۱۳۹۹

    سقوط تاریخی ایران رو در تمام زمینه ها تسلیت میگم. هر بار که فکر میکنم دیگه ایران از این بدتر نیمشه میبینم که اشتباه میکردم. امروز تمام اخبار در مورد کند کردن و گران کردن و حذف خدمات ارزان در مورد اینترنت ایران بود

  • realtime
    realtime | ۱۵ اسفند ۱۳۹۹

    ایمان قوی تو بلاد کفره!

  • Mehran
    Mehran | ۱۵ اسفند ۱۳۹۹

    فقط میزان تفاوت و طرز تفکر رو ببینید
    ?

    • saeed۱۹۸۵۹
      saeed۱۹۸۵۹ | ۱۵ اسفند ۱۳۹۹

      مگه میشه بین کشور اول جهان و بقیه فرقی تو عمل کرد نباشه اینجا وزیر التماس میکنه که با طرح جدیدتون قیمت ها بالا میره نکنید اونجا نماینده مجلس دنبال چیه

  • Xperia_Sola
    Xperia_Sola | ۱۵ اسفند ۱۳۹۹

    چقدر تفاوت ؟!! اینجام مصوبه تصویب می کنن جهت فیلترینگ، مالیات( شما بخون باج سبیل)، گرون کردن و ...

مطالب پیشنهادی