ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

متاورس
تکنولوژی

عینک هوشمند ریزر Anzu با قابلیت‌های صوتی پیشرفته معرفی شد

«ریزر» از عینک‌ هوشمند جدید «Anzu» با قابلیت پخش صدا به صورت کاملا بی‌سیم در رقابت با محصولات بوز، آمازون و سایر برندها رونمایی کرد. کاربران می‌توانند عینک هوشمند جدید را در دو طراحی قاب ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۷

«ریزر» از عینک‌ هوشمند جدید «Anzu» با قابلیت پخش صدا به صورت کاملا بی‌سیم در رقابت با محصولات بوز، آمازون و سایر برندها رونمایی کرد. کاربران می‌توانند عینک هوشمند جدید را در دو طراحی قاب مستطیلی و دایره‌ای شکل و دو سایر کوچک و بزرگ با قیمت 199.99 دلار خریداری کنند.

لنزهای این عینک هوشمند تا 35 درصد از چشم‌ها در مقابل نور آبی و تا 99 درصد در برابر اشعه ماورا بنفش محافظت می‌کنند. یکی از ویژگی‌های متمایز عینک هوشمند ریزر، به قابلیت‌های صوتی آن مربوط می‌شود. این شرکت توانسته طراحی کاملا بی‌سیم را پیاده سازی کند و اسپیکرهای سمت چپ و راست به صورت مجزا از یکدیگر صدا را پخش می‌کنند. ریزر می‌گوید با چنین طراحی کاربران احساس راحتی بیشتری خواهند کرد. از سوی دیگر فریم عینک هوشمند طراحی خوب و انعطاف پذیری دارد.

امکان شارژر همزمان هر دو اسپیکر وجود دارد و برای هر کدام پین‌های جداگانه‌ای در نظر گرفته شده است. هرچند این نگرانی وجود دارد که صدا از یکی از اسپیکرها پخش و در دیگری قطع باشد. ریزر برای کاربرانی که از لنز طبی استفاده می‌کنند، شرایط ویژه‌ای در نظرگرفته تا بتواند از تخفیف 15 درصدی برای سفارش عینک با لنز طبی استفاده کنند.

هر یک از طرفین عینک مجهز به درایور 16میلی‌متری است که قابلیت کنترل از طریق ضربه و لمس را دارد و کاربران می‌توانند به راحتی به موسیقی گوشی بدهند، تماس‌ها را پاسخ داده و دستیار صوتی را فعال کنند. عینک‌های هوشمند جدید ریزر با استاندارد IPX4  در برابر نفوذ آب مقاوم هستند ولی برای استفاده در شرایط بارندگی شدید مناسب نیستند.

عینک هوشمند Anzu  با عمر باتری 5 ساعته می‌تواند با بوز با عمر باتری 5.5 ساعته رقابت کند. در صورتی که کاربر عینک را استفاده نکند و دسته‌های آن را ببندد، به صورت خودکار غیر فعال می‌شود. کاربران می‌توانند عینک هوشمد ریزر را به همره کیف چرمی با قفل مغناطیسی و لنزهای اضافی با قیمت 199.99 دلار خریداری کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mamad r€Za
    mamad r€Za | ۱۶ اسفند ۱۳۹۹

    ایجوری اسپیکرها به گوش نزدیکه و گوش کر میکنه...

مطالب پیشنهادی