ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت ‌سنگ؛ پای اردک‌ها هم به پابجی موبایل باز شد

هفت سنگ این هفته را با خبر کراس‌اور عجیب پابجی موبایل شروع می‌کنیم که دو هفته‌ای هم میزبان بازیکنان خواهد بود. در این ایونت جدید که با همراهی B.Duck برگزار می‌شود روی نقشه‌های Erangel، Miramar، Sanhok، Vikendi و. Livik علامت ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

هفت سنگ این هفته را با خبر کراس‌اور عجیب پابجی موبایل شروع می‌کنیم که دو هفته‌ای هم میزبان بازیکنان خواهد بود. در این ایونت جدید که با همراهی B.Duck برگزار می‌شود روی نقشه‌های Erangel، Miramar، Sanhok، Vikendi و. Livik علامت اردک در پنج مکان مختلف ظاهر می شود و بازیکنان با جمع کردن قوطی‌های بنزین می‌توانند اردک را روی نقشه جابجا کنند.

اگر بازیکن بتواند اردک را به تمام مکان‌های مشخص شده ببرد،‌ جایزه دریافت می‌کند و اگر بتواند این کار را در تمام نقشه‌ها انجام بدهد، لباس مخصوص این ایونت را به عنوان جایزه دریافت می‌کند.

در همین هفته آپدیت بازی  World of Tank Blitz هم منتشر شد که پنج تانک جدید به بازی اضافه کرد. این تانک‌ها که طبق توضیحاتشان متعلق به کشور جمهوری چک هستند، سطح VI تا X را دارند و دوتا از این تانک‌های جدید قدرت شلیک بالایی دارند که در صدمه زدن به دشمنان واقعا کارآمد هستند.

اما از بازی‌های تازه منتشر شده، Mitoza این هفته سر و صدای زیادی به پا کرد. این بازی حدود ده سال پیش بر روی وب منتشر شده بود و تا سال قبل هم در دسترس بود اما با توقف فعالیت فلش‌پلیر این بازی هم مثل بقیه‌ی بازی‌های مستقل هم نسل خودش از دسترس خارج شد و خبر خوب این است که حالا بر روی اندروید و iOS منتشر شده و دوباره می‌توانید چرخه‌های طبیعت را در قالب یک بازی تجربه کنید.

علاوه بر این، بازی !Crash Bandicoot: On the Run هم به زودی برای موبایل منتشر می‌شود که یک رانر مثل بقیه‌ی بازی‌های این سبک است با این تفاوت که پای Crash Bandicoot وسط است. بازی بهار امسال منتشر می‌شود و می‌توانید از گوکل‌پلی یا اپ‌استور برای پیش‌ثبت‌نام اقدام کنید.

پابجی

آخرین خبر این هفته هم متعلق به بازی شوتر جدیدی است که NetEase با نام Lost Light منتشر خواهد کرد و قرار است با تغییراتی در سبک سندباکس (sandbox) همراه باشد که ارتقا و تغییر اسلحه را آسان‌تر می‌کند و حتی با توجه به سناریوی بازی، بهترین گزینه‌ها را برای ارتقای سلاح به شما پیشنهاد می‌کند که خصوصا برای بازیکنان تازه وارد بسیار کارآمد است.

Jetpack Joyride 2: Bullet Rush

  • این بازی آفلاین است

سال ۲۰۲۱ واقعا به سال بازگشت بازی‌های موبایلی معروف و خاطره‌انگیز تبدیل شده؛ اول Fruit ninja و Angry birds منتشر شدند و حالا هم Jetpack Joyride 2 از راه رسیده تا طرفدارانش را خوشحال کند. این بازی یکی از پر طرفدارترین بازی‌های موبایل است و بیش از صد میلیون بار دانلود شده پس مشخصا نیازی به تعریف ندارد. برای دانلود کردن بازی از گوگل‌پلی مکان خود را به کانادا یا استرالیا تغییر بدهید تا بازی در دسترستان قرار بگیرد. همچنین می‌توانید فایل نصبی بازی را از APKPure هم دریافت نمایید.

Jetpack Joyride 2: Bullet Rush‏

Jetpack Joyride 2: Bullet Rush‏

سازنده: Halfbrick قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 168.2/137 مگابایت زبان:

Pigeon: A Love Story

  • این بازی آفلاین است

در بازی‌هایی که تا به حال تجربه کرده‌اید قطعا نقش کاراکترهای مختلفی را بر عهده داشته‌اید اما بازی Pigeon: A Love Story قرار است بازیکنان را در نقش یک کبوتر قرار بدهد که در آسمان لندن پرواز می‌کند و به دنبال جفت گمشده‌اش می‌گردد. نقشه‌ی شهر لندن در اندازه‌ی واقعی طراحی شده و در کل تجربه‌ی جالبی است که پیشنهاد می‌کنم از دستش ندهید.

Pigeon: A Love Stor‪y‬ 4+

Pigeon: A Love Stor‪y‬ 4+

سازنده: Wristwork‏ قیمت: 0.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 294.9/153 مگابایت زبان:

Queen: Rock Tour

  • این بازی آنلاین است

وقتی حرف از Gameloft است اولین چیزی که به ذهن می‌رسد این است که با یک بازی اعتیادآور طرفیم که درباره‌ی Queen: Rock Tour صدق می‌کند. این بازی از نظر گیم‌پلی مشابه بقیه‌ی بازی‌های ریتمیک و موزیکالی است که تجربه کرده‌ایم اما موسیقی‌ای که قرار است در این بازی بشنوید موسیقی گروه Queen و فردی مرکوری معروف است پس اگر طرفدار این نوع موسیقی هستید حتما بازی را امتحان کنید.

Queen: Rock Tou‪r‬

Queen: Rock Tou‪r‬

سازنده: Universal Music Group Recordings, Inc. قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 878.6/88 مگابایت زبان:

Wordsmyth

  • این بازی آنلاین است

بازی Wordsmyth یک پازل کلمات است که باید تمام کلمات ممکن را با استفاده از ۹ حرف در هر مرحله بسازید. هر مرحله‌ی بازی ۲۴ ساعت وقت دارد و در ۲۴ ساعت بعدی حروف جدیدی روی صفحه نمایان می‌شوند. اگر فکر می‌کنید ۲۴ ساعت زمان طولانی است بهتر است دست نگه دارید زیرا تعداد کلمات در برخی مراحل واقعا زیاد است مثلا در یکی از مرحله‌ها تعیین شده بود که ۱۲۷ کلمه را پیدا کنید که یک چالش واقعی است. اگر دانش متوسط یا بالاتری در زبان انگلیسی دارید و دوست دارید کلمات بیشتری یاد بگیرید این بازی می‌تواند کمکتان کند.

Wordsmyth - A Daily Word Game To Train Your Brain‏

Wordsmyth - A Daily Word Game To Train Your Brain‏

سازنده: Rose Design & Education Services Ltd قیمت: 3.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 182.5/67 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی