ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی A82 5G سامسونگ با اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس از راه می‌رسد

سامسونگ می‌خواهد در آینده از جایگزین گلکسی A80 رونمایی کند. حالا این دستگاه که گلکسی A82 5G نام دارد، در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده که بخشی از مشخصات آن را افشا می‌کند. گلکسی A80 یک گوشی ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۵

سامسونگ می‌خواهد در آینده از جایگزین گلکسی A80 رونمایی کند. حالا این دستگاه که گلکسی A82 5G نام دارد، در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده که بخشی از مشخصات آن را افشا می‌کند.

گلکسی A80 یک گوشی منحصر به فرد است که از مکانیزم کشویی و دوربین چرخان بهره می‌برد. نزدیک به یک ماه پیش، گزارشی درباره جایگزین این دستگاه منتشر شد که اطلاعات محدودی داشت. در این گزارش به بهره‌مندی گلکسی A82 5G از ماژول دوربین چرخان اشاره شده بود و همچنین شامل شماره مدل آن بود.

اما حالا به لطف رویت این دستگاه در بنچمارک گیک‌بنچ، به اطلاعات بیشتری از آن دسترسی داریم. این دستگاه که شماره مدل SM-A826S را یدک می‌کشد، از چیپ اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس بهره می‌برد. کوالکام این تراشه را در سال ۲۰۱۹ معرفی کرد، بنابراین با یک چیپست نسبتا قدیمی روبه‌رو هستیم.

دستگاه حاضر در این بنچمارک، بطور پیش فرض دارای سیستم عامل اندروید ۱۱ و ۶ گیگابایت رم است. این بنچمارک اطلاعات دیگری ندارد، با این حال در آینده شاهد انتشار گزارش‌های بیشتری درباره آن خواهیم بود و تصاویر این موبایل هم منتشر خواهند شد.

گلکسی A82 5G

گلکسی A82 5G تنها دستگاه جدید از سری گلکسی A نخواهد بود و کره‌ای‌ها در آینده نزدیک از دو عضو دیگر این خانواده رونمایی خواهند کرد. گلکسی A52 و گلکسی A72 احتمالا در هفته‌های آینده با قابلیت‌های جذابی و در نسخه‌های 4G و 5G از راه می‌رسند.

سامسونگ در کنار رفرش ریت بالای نمایشگر، می‌خواهد پس از مدت‌ها لرزشگیر اپتیکال را هم به گوشی‌های میان‌رده‌اش بیاورد. علاوه بر این، گلکسی A52 5G بطور ماهیانه بروزرسانی امنیتی دریافت خواهد کرد.

انتظار می‌رود کره‌ای‌ها برای نسخه 4G‌ گوشی‌های گلکسی A52 و A72 چیپ اسنپدراگون 720G و برای مدل 5G آن‌ها، تراشه اسنپدراگون 750G را درنظر بگیرند. علاوه بر این تفاوت، رفرش ریت مدل 5G به ۱۲۰ هرتز می‌رسد، در حالی که رفرش ریت مدل 4G برابر ۹۰ هرتز خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Milad
    Milad | ۱۶ اسفند ۱۳۹۹

    هعی زندگی چه زود پیر میشیم. اسنپ 855 هم شد قدیمی.

  • ایلیا نقدی
    ایلیا نقدی | ۱۶ اسفند ۱۳۹۹

    اره درسته من خبرشو ۵ روز پیش خوندم!

مطالب پیشنهادی