ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرویس «فروشگاه» اسنپ معرفی شد: ارسال کالا ظرف ۲ ساعت

اسنپ امروز از خدمت جدیدی به نام «فروشگاه» رونمایی کرد. اسنپ اعلام کرد که این سرویس قرار است با کمک فروشگاه‌های معتبر شهرها، امکان خرید آسان و دریافت سریع کالاها را برای کاربران این اپلیکیشن ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۵:۴۲

اسنپ امروز از خدمت جدیدی به نام «فروشگاه» رونمایی کرد. اسنپ اعلام کرد که این سرویس قرار است با کمک فروشگاه‌های معتبر شهرها، امکان خرید آسان و دریافت سریع کالاها را برای کاربران این اپلیکیشن ممکن کند.

آنطور که اسنپ اعلام کرده، با استفاده از سرویس «فروشگاه» اسنپ می‌توانید ضمن دریافت تخفیف‌های ویژه نوروز از فروشگاه‌های بزرگ خرید کنید و سفارش خود را در کمتر از ۲ ساعت تحویل بگیرید. این سرویس با ایجاد ارتباط مستقیم بین خریداران و فروشندگان امکان سفارش و دریافت فوری کالا را فراهم می‌کند. سرویس «فروشگاه» در حال حاضر در شهرهای تهران، مشهد، اصفهان و شیراز در دسترس است و با کمک برندهایی نظیر سفیر، روژا، نشر افق و غیره کار خود را آغاز کرده است.

در صورت تمایل به استفاده از «فروشگاه» اسنپ می‌توانید این اپلیکیشن را باز و گزینه «فروشگاه» را انتخاب کنید. کاربران تهرانی می‌توانند از سه دسته‌بندی «آرایشی و بهداشتی»، «فرهنگ و هنر» و «دیجیتال» محصول مورد نظر خود را سفارش دهند. کاربران سایر شهرها هم به‌زودی به امکانات بیشتری در این فروشگاه دسترسی پیدا می‌کنند و حتی وعده داده شده که در آینده محصولات دیجیتالی به این فروشگاه اضافه می‌شود. اسنپ همچنین گفته که به‌زودی شهرهای بیشتری تحت پوشش سرویس «فروشگاه» قرار می‌گیرند.

ویژگی مهم «فروشگاه» اسنپ در مقایسه با سایر فروشگاه‌های آنلاین این است که با کمک آن می‌توانید در کمترین زمان سفارش‌های خود را ثبت و دریافت کنید. در حال حاضر، سرویس «فروشگاه» اسنپ، اجناس مورد نیاز شما را از بزرگ‌ترین و شناخته‌شده‌ترین فروشگاه‌های شهر تهیه می‌کند و در کمتر از ۲ ساعت به دست‌تان می‌رساند.

اسنپ همچنین اعلام کرده که با توجه به نزدیکی به ایام عید نوروز، سرویس فروشگاه از همین ابتدای فعالیت‌های خود تخفیف‌های ویژه‌ای را برای کاربران در نظر می‌گیرد. کاربران با بررسی بخش‌های مختلف فروشگاه اسنپ می‌توانند تخفیف‌های مدنظر خود را پیدا کنند و خریدها را با قیمت پایین‌تری انجام دهند.

با حضور فعال‌تر فروشگاه‌های اینترنتی مختلف از جمله اسنپ، دیوار، شیپور، تیمچه و البته دیجی‌کالا باید انتظار یک رقابت جانانه‌ را در حوزه فروش آنلاین داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Kian mehr
    Kian mehr | ۱۷ اسفند ۱۳۹۹

    بامیلو فردشگاه خوبی بود حیف منحل شد اسنپ زیر مجموعه بامیلو بود

  • delta7
    delta7 | ۱۷ اسفند ۱۳۹۹

    اسنپ کلی سرویس داره که هیچ کدوم درست کار نمیکنن

  • mehdi mosed
    mehdi mosed | ۱۶ اسفند ۱۳۹۹

    آقا من امروز عصر ازش کتاب گرفتم و تقریبا یک ساعت و نیم ه رسید دستم . کف کردم. دمش گرم

  • molavy
    molavy | ۱۶ اسفند ۱۳۹۹

    اگر واقعا تو‌دو ساعت بده و قیمت هاش منطقی باشه میشه اول ایران

مطالب پیشنهادی