ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تاریخ عرضه گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ اکتیو ۴ سامسونگ فاش شد

سامسونگ سال گذشته گلکسی واچ ۳ را عرضه کرد و بسیاری از کاربران این محصول را پسندیدند. در نتیجه، حالا کره‌ای‌ها مشغول کار روی نسل بعدی ساعت هوشمند خود هستند و در واقع به نظر ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۰

سامسونگ سال گذشته گلکسی واچ ۳ را عرضه کرد و بسیاری از کاربران این محصول را پسندیدند. در نتیجه، حالا کره‌ای‌ها مشغول کار روی نسل بعدی ساعت هوشمند خود هستند و در واقع به نظر می‌رسد که گلکسی واچ ۴ در مراحل نهایی فرآیند توسعه قرار دارد.

به گزارش یک منبع موثق توئیتری، زمان زیادی تا عرضه جانشین گلکسی واچ ۳ باقی نمانده است. او می‌گوید گلکسی واچ ۴ در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۱ از راه می‌رسد، ولی فعلا تاریخ دقیق عرضه این محصول در دسترس نیست. سامسونگ علاوه بر گلکسی واچ ۴ قصد دارد یک ساعت هوشمند دیگر به نام گلکسی واچ اکتیو ۴ را هم در همین بازه زمانی معرفی کند. این دستگاه قرار نیست گلکسی واچ اکتیو ۳ نام بگیرد.

با این وجود نمی‌دانیم که سامسونگ این دو ساعت هوشمند را در یک روز و یک رویداد معرفی می‌کند یا نه. فعلا اطلاعات زیادی از گلکسی واچ ۴ در دسترس نیست، اما می‌توانیم مشخصات فنی آن را حدس بزنیم. انتظار می‌رود که این ساعت هوشمند در حداقل دو اندازه و نسخه‌ای با LTE ساخته شود. از دیگر ویژگی‌های احتمالی این دستگاه می‌توان به حسگر ضربان قلب، الکتروکاردیوگرام، جی‌پی‌اس و نمایشگر امولد گرد اشاره کرد.

در شایعات گفته شده که گلکسی واچ ۴ برخلاف گلکسی واچ ۳ از سیستم عامل Wear OS گوگل استفاده می‌کند. در واقع، برخی شایعات می‌گویند که سامسونگ در تمامی ساعت‌های هوشمند آتی خود از Wear OS استفاده می‌کند و این سیستم عامل را جایگزین تایزن خواهد کرد، ولی هنوز نمی‌توانیم از این ادعا مطمئن باشیم.

در آن سو، گلکسی واچ اکتیو ۴ تفاوت زیادی با گلکسی واچ ۴ نخواهد داشت ولی احتمالا از نظر طراحی و قابلیت‌ها می‌توانیم فرق‌هایی را بین این دو دستگاه ببینیم. گلکسی واچ اکتیو ۴ هم مثل گلکسی واچ ۴ ممکن است از Wear OS استفاده کند، اما باز هم تاکید می‌کنیم که هنوز چیزی قطعی نشده است. فعلا اطلاعات دیگری از این دستگاه در دسترس نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی