ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نظرسنجی جی‌پی مورگان: ۲۲ درصد سازمان‌ها احتمالا در رمزارزها سرمایه‌گذاری می‌کنند

بازار رمزارزها در ماه‌های اخیر نوسانات زیادی داشته و سرمایه‌گذاران زیادی جذب این بازار شده‌اند. حالا جدیدترین نظرسنجی «جی‌پی مورگان» نشان می‌دهد که نزدیک به ۲۲ درصد سازمان‌ها احتمالا در رمزارزها سرمایه‌گذاری می‌کنند یا اینکه ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۰

بازار رمزارزها در ماه‌های اخیر نوسانات زیادی داشته و سرمایه‌گذاران زیادی جذب این بازار شده‌اند. حالا جدیدترین نظرسنجی «جی‌پی مورگان» نشان می‌دهد که نزدیک به ۲۲ درصد سازمان‌ها احتمالا در رمزارزها سرمایه‌گذاری می‌کنند یا اینکه معاملات با آن‌ها را آغاز می‌کنند.

گزارش جدید نشان می‌دهد که رمزارزها در آینده مورد پذیرش سازمان‌ها و شرکت‌های بیشتری قرار می‌گیرد. در حالی که ۲۲ درصد مشارکت‌کنندگان از سرمایه‌گذاری سازمان‌هایشان در رمزارزها خبر داده‌اند، ۱۱ درصد آن‌ها به سرمایه‌گذاری کنونی در این بازار اشاره داشته‌اند.

تسلا چندین هفته پیش از سرمایه‌گذاری ۱.۵ میلیارد دلاری در بیت کوین خبر داد و البته شرکت‌های دیگری هم شروع به سرمایه‌گذاری گسترده‌تر در این بازار کردند که برای مثال می‌توان به کمپانی پرداخت الکترونیکی «Square» تحت مدیریت جک دورسی اشاره کرد.

با وجود چنین موضوعی، بخش بزرگی از سرمایه‌گذاران (۷۸ درصد) از عدم پذیرش رمزارزها توسط سازمان‌هایشان خبر داده‌اند و برنامه‌ای هم برای ورود به این بازار ندارند. علاوه بر این، ۹۸ درصد افراد حاضر در این نظرسنجی باور دارند که کلاهبرداری در دنیای رمزارزها شایع است.

رمزارزها

۵۸ درصد افراد اعلام کرده‌اند که رمزارزها در بازار مالی ماندگار خواهند بود و طبق گفته ۷ درصد، آن‌ها به یکی از مهم‌ترین دارایی‌ها تبدیل می‌شوند.

با وجود تمام داده‌ها، انتظار می‌رود بازار رمزارزها در آینده به رشدش ادامه دهد، بلکه دولت‌ها و بانک‌ها مانع چنین کاری شوند. برخی پیش‌بینی‌ها از قیمت صدها هزار دلاری بیت کوین در آینده حکایت دارند و حتی اخیرا یکی از فعالان بازار رمزارزها، «جسی پاول »به قیمت ۱ میلیون دلاری آن اشاره کرده است.

علاوه بر این، جی‌پی مورگان در گذشته به سرمایه‌گذاران پیشنهاد کرده بود که ۱ درصد پرتفوی خود را به این دارایی اختصاص دهند تا در کنار سودی که می‌توانند از این بازار داشته باشند، با نوسانات شدید روی مجموع دارایی‌های خود مواجه نشوند. حالا باید منتظر ماند و دید این بازار در آینده به کدام سو می‌رود و آیا تا پایان ۲۰۲۱ قیمت بیت کوین به صدها هزار دلار می‌رسد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۱۷ اسفند ۱۳۹۹

    جالب نیست در همه سایت های فارسی زبان ، یک تیتر مشابه منتشر می شود یک متن مشابه ؟!
    به طور هماهنگ پمپاژ خبری مثبت
    در مورد رمز ارز می شنوید !
    و این همون شباهت زیادی با پمپاژ خبری مثبت بورس هستش .

    همون افراد با درصد کمی که پولشون رو از بورس کشیدن بیرون ، همون هایی که بورس رو مثبت کرده بودن و مردم رو فریب داده بودند
    همون ها رفتن سراغ رمز ارز ها و اما با یک تفاوت ! این دفعه مافیای میلیاردر های چینی و ...
    وارد بازار رمز ارز شده اند .

    و این بار به نظر مردم خاورمیانه را هدف گرفته اند .?

  • sinagoogle
    sinagoogle | ۱۷ اسفند ۱۳۹۹

    رمز ارزها برای این بوجود اومدن که دیگه دولت ها و شرکت های بزرگ انحصاری برای استفاده از پول نداشته باشن و عموم مردم بتونن با خیال راحت و بدون دخالت موسسه های بزرگ در سراسر دنیا داد و ستد کنن اما در عمل 90 درصد کاربرد رمز ارزها در پولشویی و مقاصد کثیف استفاده شد و حالا هم که شرکت های بزرگ و دولت ها دارن رمزارزهای معروف رو کاملا تصاحب میکنن و عملا شانسی برای عموم مردم در این بازار باقی نمونده!
    واقعا چرا شرکتی مثل تسلا سه برابر سود سالیانه بیت کوین میخره؟

مطالب پیشنهادی