ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

HMD Global با تغییر سیستم نام‌گذاری، از نوکیا G10 رونمایی می‌کند

شرکت HMD Global اخیرا وضعیت خوبی نداشته و چند گوشی این شرکت که قرار بود در سال ۲۰۲۰ معرفی شوند، هنوز رونمایی نشده‌اند. با این حال اطلاعاتی از این شرکت فنلاندی به دست آمده که ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۷

شرکت HMD Global اخیرا وضعیت خوبی نداشته و چند گوشی این شرکت که قرار بود در سال ۲۰۲۰ معرفی شوند، هنوز رونمایی نشده‌اند. با این حال اطلاعاتی از این شرکت فنلاندی به دست آمده که از کار آن‌ روی سری جدیدی از تلفن‌های هوشمند خبر می‌دهد؛ سری جدیدی که اولین عضو آن نوکیا G10 خواهد بود.

به گزارش وب‌سایت NokiaPowerUser، نوکیا G10 اولین محصول از این خط تولید است که از شماره مدل TA-1334 استفاده خواهد کرد. این گوشی احتمالا نمایشگری ۶.۴ اینچی، پردازنده‌ای هشت هسته‌ای و یک دوربین اصلی چهارگانه با سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی خواهد داشت. گفته شده که مشخصات این دستگاه شباهت بالایی به نوکیا ۵.۴ دارد اما پیش‌بینی می‌شود که تفاوت‌های محسوسی را بین این دو گوشی ببینیم.

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی درباره زمان عرضه این گوشی در دسترس نیست، اما چون نوکیا G10 در تایلند و از مرجع TUV Rheinland مجوز گرفته، احتمالا زمان زیادی تا عرضه آن باقی نمانده است.

نوکیا G10

علاوه بر این، گفته شده که HMD Global امسال به سراغ سیستم نام‌گذاری جدیدی برای محصولاتش می‌رود. این اطلاعات از سوی منبعی در توییتر با نام کاربری Nokibar منتشر شده و می‌گوید HMD دیگر از سیستم نام‌گذاری با استایل نقطه که از ابتدا تاکنون به کار گرفته شده بود، استفاده نخواهد کرد.

تاکنون انتقادات گوناگونی به گیج‌کنندگی سیستم نام‌گذاری فعلی گوشی‌های نوکیا وارد شده و به نظر می‌رسد که HMD Global بالاخره تصمیم گرفته تا این مشکل را برطرف کند. با توجه به تصویری که از سوی این منبع منتشر شده، ظاهرا نوکیا می‌خواهد ترکیبی از حروف و اعداد را در اسم محصولات خود به کار ببرد. در نتیجه، می‌توان احتمال داد که نوکیا G10 نه اولین مدل از یک سری جدید بلکه اولین محصول از یک سیستم نام‌گذاری تازه باشد.

البته از آن جایی که همه این اطلاعات شایعه هستند فعلا نمی‌توانیم از صحت آن‌ها مطمئن باشیم و بهتر است منتظر گزارش‌های بیشتر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی