ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

پاسخ هیوندای به مرسدس C Class جدید با نسخه لانچ ادیشن جنسیس G70

همین چند ماه پیش بود که جنسیس G70 جدید برای بازار کره جنوبی به طور اختصاصی، رونمایی شد. از این پس، زبان طراحی جدید جنسیس با شعار ظرافت در کنار اسپرتی، که اصلی‌ترین المان آن، ...

سپهر عظیمی
نوشته شده توسط سپهر عظیمی | ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۵

همین چند ماه پیش بود که جنسیس G70 جدید برای بازار کره جنوبی به طور اختصاصی، رونمایی شد. از این پس، زبان طراحی جدید جنسیس با شعار ظرافت در کنار اسپرتی، که اصلی‌ترین المان آن، چراغ‌ها و جلو پنجره دو خطی است، در تمام مدل‌های این شرکت دیده می‌شود. برای بازار آمریکا و دیگر کشورها، جنسیس G70 2022 از بهار پیش رو عرضه خواهد شد. همزمانی این اتفاق با معرفی نسل تازه مرسدس سی کلاس جالب توجه به نظر می‌رسد.

البته خریداران آمریکایی این خودرو می‌توانند نسخه تولید محدود لانچ ادیشن را هم در صورت تمایل، سفارش دهند. لازم به ذکر است که اینک جنسیس امکان سفارش گذاری این سدان لوکس کامپکت را فراهم کرده است.

اما چه چیزهایی جنسیس G70 لانچ ادیشن را از دیگر مدل‌ها، متمایز می‌کنند؟

در نگاه اول، این خودرو با رنگ مشکی آبسیدین و تودوزی قرمز سبیا به دست خریدارانش می‌رسد. بر روی نسخه لانچ ادیشن، فقط پیشرانه 3.3 لیتری V6 قرار دارد که البته هنوز اعداد و ارقام تولیدی آن، دقیقا مشخص نشده است. اما به احتمال زیاد همچون مدل‌های قبل از فیس لیفت، این پیشرانه هم با همان 365 اسب بخار قدرت و 510 نیوتن متر گشتاور وارد بازار می‌شود. گیربکس 8 سرعته، وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌های عقب یا هر چهار چرخ را بر عهده گرفته است.

از سال گذشته، شایعاتی مبنی بر جایگزینی پیشرانه 2.5 لیتری 4 سیلندر با پیشرانه 2.0 لیتری فعلی برای خریداران آمریکایی، منتشر شد. اما گویا در پیش فروش G70 جدید، این امکان فعلا به چشم نمی‌خورد. چرا که پیشرانه 2.0 لیتری سابق، با اندکی دست کاری، کماکان روی مدل‌های جدید نصب شده است. البته که حساب نسخه لانچ ادیشن از مدل‌های استاندارد جداست.

همان طور که پیش‌تر اشاره شد، جنسیس G70 2022 از بهار 2021 وارد بازار جهانی خواهد شد. در این میان، تولید نسخه لانچ ادیشن به 500 دستگاه محدود شده است. درباره قیمت گذاری احتمالی این خودروها، تا این لحظه خبری بیرون نیامده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی