ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

هواوی با سه اپ Petal جدید، رقابت با گوگل را وارد مرحله تازه‌ای می‌کند

هواوی در سال ۲۰۲۰ اپلیکیشن موبایلی جدیدی به نام Petal Search را معرفی کرد که قابلیت‌هایی مثل جستجو، وبگردی و دانلود اپلیکیشن‌ها را به‌صورت یکجا در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به دنبال انتشار این اپ، ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۹:۱۵

هواوی در سال ۲۰۲۰ اپلیکیشن موبایلی جدیدی به نام Petal Search را معرفی کرد که قابلیت‌هایی مثل جستجو، وبگردی و دانلود اپلیکیشن‌ها را به‌صورت یکجا در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به دنبال انتشار این اپ، Petal Maps هم معرفی شد تا جایگزینی برای گوگل مپس باشد. حالا اطلاعات جدید از برنامه این کمپانی چینی برای عرضه اپلیکیشن‌های Petal بیشتری برای کاربران اکوسیستم «خدمات موبایلی هواوی» یا HMS خبر می‌دهد.

طبق اعلام یک منبع آگاه چینی، هواوی در حال کار روی چند اپ جدید با اسم پیشوندی Petal نظیر Petal Vision و Petal Keyboard و Petal Assistant است. این منبع می‌گوید برخی از این اپلیکیشن‌ها آماده عرضه هستند و شماری از آن‌ها همین حالا تحت آزمایش قرار دارند. با این حال فعلا چیزی به‌صورت رسمی از سوی هواوی اعلام نشده است.

اگر به نام این اپلیکیشن‌ها توجه کنید، Petal Vision می‌تواند اپلیکیشنی برای اسکن هوشمند اشیاء مختلف و شناسایی آن‌ها باشد. این اپ می‌تواند متناسب با اسکن کاربر نتایج جستجو را روی دستگاه به نمایش دربیاورد. Petal Keyboard به وضوح یک کیبورد شبیه Gboard خواهد بود و Petal Assistant هم می‌تواند محصول تازه‌ای برای ارتقای تجربه کاربری مشتریان هواوی باشد.

به نظر می‌رسد که این شرکت هم درست مثل گوگل در پی ساخت اکوسیستم کاملی از اپلیکیشن‌ها و خدمات مختلف است. تحریم‌ها هواوی را به سمت خودکفایی سوق داده و این شرکت حالا فعالانه در پی توسعه اپلیکیشن‌های مختلفی است تا نیاز کاربران خود را برطرف کند.

این شرکت چندی پیش از اپ Petal Mail رونمایی کرد که هنوز در فاز آزمایشی قرار دارد و امکان ارسال و دریافت ایمیل را فراهم می‌کند. این اپلیکیشن می‌تواند حامل اطلاعات کاربر از اپلیکیشن‌های مختلف Petal باشد و برای ارائه یک تجربه یکنواخت داده‌های کاربر را در اپلیکیشن‌های مختلف همگام‌سازی کند، یعنی داده‌های کاربر روی اپ‌های گوناگون را در فضای ابری نگه دارد تا هر زمان که لازم است به آن دسترسی داشته باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • Aliej
    Aliej | ۱۶ فروردین ۱۴۰۰

    هواوی و شیائومی باید نابود شوند

  • طاووس
    طاووس | ۱۹ اسفند ۱۳۹۹

    ولی خودمونیما وقتی ترامپ اومد و ما و چینو تحریم کرد حتی اثرشو روی گوشی هامونم دیدیم!

  • J.A.R.V.I.S
    J.A.R.V.I.S | ۱۹ اسفند ۱۳۹۹

    امیدوارم دوستان در XDA بتونن راه حلی برای انلاک و پاک کردن سیستم عامل چینی از روی گوشی های هواوی پیدا کنند. تا با خیال راحت گوشی با قیمت مناسب و اندروید خام داشته باشیم

  • Alireza?
    Alireza? | ۱۹ اسفند ۱۳۹۹

    آفرین به هواوی که مثل خیلی شرکت های دیگه تسلیم نشد و ایستاد و به زودی هم به بزرگترین رقیب گوگل تبدیل خواهد شد??

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی