ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

عملکرد صوتی فوق‌العاده شیائومی می 10S در بررسی DxOMark

چند هفته پیش، مرجع DxOMark به‌صورت اختصاصی عملکرد صوتی ایسوس ROG Phone 5 را که هنوز معرفی نشده مورد بررسی قرار داد و این گوشی را در صدر فهرست خود گذاشت. این مرجع حالا امروز ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۰:۱۵

چند هفته پیش، مرجع DxOMark به‌صورت اختصاصی عملکرد صوتی ایسوس ROG Phone 5 را که هنوز معرفی نشده مورد بررسی قرار داد و این گوشی را در صدر فهرست خود گذاشت. این مرجع حالا امروز از بررسی موبایل معرفی‌نشده دیگری به نام شیائومی می 10S خبر داده که جای موبایل ایسوس را گرفته است.

مطابق بررسی‌های DxOMark، شیائومی می 10S امتیاز کلی ۸۰ را دریافت کرده که ۱ امتیاز بالاتر از ایسوس ROG Phone 5 با امتیاز ۷۹ است. این مرجع می‌گوید مدل جدید خانواده می ۱۰ از پرچمدار قبلی این خانواده یعنی می ۱۰ پرو (با امتیار ۷۶) نیز بهتر عمل کرده است. در ادامه تصویری از عملکرد فنی این دستگاه در بخش‌های مختلف پخش و ضبط صدا را می‌بینید.

این دستگاه ظاهرا در آزمایش‌های پخش و ضبط عملکرد درخشانی داشته و در هر دو آزمایش امتیاز ۸۰ را کسب کرده است. شیائومی امروز اعلام کرد که می 10S را در تاریخ ۲۰ اسفند معرفی می‌کند و این دستگاه بلندگوهایی دارد که توسط شرکت هارمن کاردن بهینه‌سازی شده است. DxOMark می‌گوید می 10S بلندگوی دوگانه‌ متقارنی دارد که اندازه آن‌ها ۰.۷ میلی‌متر است.

در گزارش‌ها مشخص شده که می 10S شیائومی از دوربین اصلی چهارگانه با لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. این گوشی احتمالا نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع امولد با لبه‌های خمیده خواهد داشت. چیپست می 10S اسنپدراگون ۸۷۰ خواهد بود و دستگاه به صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۱ به بازار می‌آید. این گوشی انرژی خود را از یک باتری ۴۶۸۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌کند که با شارژ سریع ۳۳ واتی سازگار است.

می 10S در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی فروخته خواهد شد. با توجه به این که سخت‌افزار این گوشی ارتقای کمی نسبت به می 10 5G پیدا کرده، انتظار داریم که قیمت آن هم بالاتر باشد، ولی بعید است که قیمت این دستگاه از می ۱۰ پرو فراتر برود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی