ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی A82 5G با دریافت تاییدیه بلوتوث، یک قدم به معرفی نزدیکتر شد

سامسونگ می‌خواهد چندین گوشی جدید از سری گلکسی A معرفی کند که یکی از آن‌ها، گلکسی A82 5G خواهد بود. این دستگاه که چند روز پیش در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده بود، حالا تاییدیه بلوتوث ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۶:۴۵

سامسونگ می‌خواهد چندین گوشی جدید از سری گلکسی A معرفی کند که یکی از آن‌ها، گلکسی A82 5G خواهد بود. این دستگاه که چند روز پیش در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده بود، حالا تاییدیه بلوتوث دریافت کرده است.

این گوشی هوشمند کره‌ای‌ها با شماره مدل SM-A826S، به تازگی در دیتابیس Bluetooth SIG رویت شده و تاییدیه دریافت کرده است. گلکسی A82 5G از بلوتوث ۵.۰ با LE (کم مصرف) بهره می‌برد. در این تاییدیه اطلاعات بیشتری درباره این محصول وجود ندارد.

طبق بنچمارک گیک‌بنچ، سامسونگ این محصولش را به چیپ اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس مجهز می‌کند که عمرش به دو سال می‌رسد. علاوه بر این، باید منتظر استفاده از سیستم عامل اندروید ۱۱ بطور پیش فرض برای آن باشیم. انتظار می‌رود در هفته‌های پیش رو اطلاعات بیشتری درباره این گوشی کره‌ای‌ها منتشر شود.

گلکسی A82 5G سامسونگ

سامسونگ در آینده نزدیک از گوشی‌های گلکسی A52  و A72 رونمایی می‌کند که در نسخه‌های 4G و 5G وارد بازار می‌شوند. با این وجود هنوز مشخص نیست که گلکسی A82 هم در نسخه 4G در اختیار خریداران قرار بگیرد. با توجه به ویژگی‌هایی که این کمپانی برای گلکسی A52 و A72 درنظر می‌گیرد، گلکسی A82 هم احتمالا از چندین قابلیت گوشی‌های پرچمدار این برند بهره می‌برد.

کره‌ای‌ها گوشی‌های گلکسی A52 و گلکسی A72 را به نمایشگر با رفرش ریت بالا مجهز می‌کنند که نرخ آن در نسخه 4G به ۹۰ هرتز و در مدل 5G به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. ضمنا کاربران این محصولات به دوربین اصلی چهارگانه و لرزشگیر اپتیکال هم دسترسی پیدا می‌کنند. انتظار می‌رود این ویژگی‌ها در گلکسی A82 5G هم وجود داشتند.

گلکسی A72 به اسپیکر استریو و همچنین قابلیت زوم فضایی مجهز می‌شود و البته احتمالا مانند برادر کوچکترش، گلکسی A52 5G بطور ماهانه بروزرسانی امنیتی دریافت می‌کند. این احتمال وجود دارد که این گوشی‌های هوشمند در تاریخ ۲۷ اسفند از سوی سامسونگ معرفی شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • MH TGR
    MH TGR | ۲۰ اسفند ۱۳۹۹

    من الان گوشی گلکسی A51 256gb دارم
    گوشی قبلیم شاهین 2 بود
    باورم نمیشه کیفیتش از گوشی قبلیم کمتره
    برعکس گوشی قبلیم ، دوربینش مخصوصا سلفیش عکس میندازه انگار از قاشی آب روغنی عکس گرفته ؛ چطوری بگم ، حدود رنگ ها رو با هم قاطی میکنه خیلی رو مخه
    حسگر اثر انگشتش نسبت به گوشی قبلیم واقعا کند تره .
    ازش انتظار خیلی بیشتری داشتم
    این a52 هم بنظرم مشخصاتش فقط روی کاغذ زیبا و جذابه و سامسونگ برای اینکه براش ارزون دربیاد و بصرفه از قطعات بی کیفیت توش استفاده میکنه
    مخصوصا که a52 توی اون سایته فکر کنم بنج گیگ بود حدود 700 امتیاز از a51 پایینتر بود
    اینطوری که نمیشه ، معلومه بیکیفیته

مطالب پیشنهادی