ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

حکمرانی سامسونگ در بازار گوشی‌های تاشو و پیش‌بینی رشد بیش از ۹۰۰ درصدی در ۲۰۲۱

مدت کمی از حضور گوشی‌های تاشو در بازار می‌گذرد، با این حال در همین مدت هم سامسونگ توانسته به خوبی رشد کند. طبق جدیدترین آمار، در سه ماهه پایانی ۲۰۲۰ کره‌ای‌ها توانسته‌اند سهم ۹۱ درصدی ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۰

مدت کمی از حضور گوشی‌های تاشو در بازار می‌گذرد، با این حال در همین مدت هم سامسونگ توانسته به خوبی رشد کند. طبق جدیدترین آمار، در سه ماهه پایانی ۲۰۲۰ کره‌ای‌ها توانسته‌اند سهم ۹۱ درصدی از بازار گوشی‌های تاشو داشته باشند.

طبق گزارش اخیر DSCC، سامسونگ روی بازار سلطه دارد و در بازار گوشی‌های تاشو حکمرانی می‌کند. در همین راستا تمرکز کره‌ای‌ها روی این محصولات منطقی به نظر می‌رسد. با این حال، به نظر می‌رسد گوشی‌های تاشوی این برند تا سه ماهه سوم سال جاری میلادی از راه نرسند که چندین ماه از گزارش‌های قبلی دیرتر است.

مدت‌هاست شاهد انتشار گزارش‌ها درباره استراتژی سامسونگ برای بازار گوشی‌های تاشو در سال ۲۰۲۱ هستیم. برای مثال انتظار می‌رود در سال جاری میلادی یک نسخه ارزان‌قیمت از گلکسی زد فولد ۳ وارد بازار شود.

سامسونگ

در حال حاضر گوشی‌های مجهز به نمایشگر تاشو سهم کمی در بازار دارند و تا افزایش محبوبیت آن‌ها فاصله طولانی داریم. با توجه به این موضوع، شرکت‌های کمی مانند سامسونگ، هواوی و موتورولا در این بخش از بازار حضور دارند که حکمرانی کره‌ای‌ها در آن منطقی است.

با توجه به کمبود تراشه در جهان و همچنین مشکلاتی که می‌تواند نسخه ارزان‌قیمت گلکسی زد فولد ۳ به همراه داشته باشد، عرضه دیرهنگام آن تقریبا منطقی است. اگر سامسونگ بخواهد همچنان به حکمرانی در این بازار ادامه دهد، باید محصولات بدون نقصی وارد بازار کند، بنابراین نباید مانند گلکسی فولد عجله داشته باشد.

سامسونگ

طبق پیش‌بینی DSCC، فروش گوشی‌های تاشو سامسونگ در سه ماهه چهارم ۲۰۲۱ رشد ۹۵۰ درصدی را تجربه خواهد کرد. با وجود اینکه با رشد کاملا چشمگیری روبه‌رو هستیم، بازار این محصولات همچنان کوچک است. انتظار می‌رود در سال جاری میلادی تنها ۵ میلیون گوشی تاشو به فروش برسد.

به مرور زمان و کاهش قیمت موبایل‌های تاشو، سهم آن‌ها در بازار افزایش پیدا می‌کند و حتی شاید سامسونگ تصمیم بگیرد برای تمرکز روی این محصولات، تولید و فروش گوشی‌های سری گلکسی نوت را متوقف کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی