ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

با منصوری استالونه GTS آشنا شوید؛ یک سوپر اتومبیل جذاب بر مبنای فراری 812 GTS

منصوری جزو شرکت‌هایی است که تخصص و مهارت فراوانی در ارتقای انواع اتومبیل‌های روز از جمله مدل‌های سوپر اسپرت و لوکس دارد. این تیونر پرآوازه جهان، در یکی از تازه‌ترین پروژه‌های خود باز هم به ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۱:۴۵

منصوری جزو شرکت‌هایی است که تخصص و مهارت فراوانی در ارتقای انواع اتومبیل‌های روز از جمله مدل‌های سوپر اسپرت و لوکس دارد. این تیونر پرآوازه جهان، در یکی از تازه‌ترین پروژه‌های خود باز هم به سراغ محصولی از فراری رفته و آن را به خودرویی جذاب‌تر با عملکرد بهتر تبدیل کرده است.

این بار مدل انتخابی منصوری، فراری 812 GTS است. این خودرو پس از جراحی زیبایی، تغییر هویت داده و اینک با نام استالونه GTS شناخته می‌شود. اولین چیزی که در برخورد با استالونه GTS جلب توجه می‌کند، رنگ منحصر بفرد بدنه آن است. این رنگ خاکستری دیتونا نام داشته و با خطوطی آبی در برخی قسمت‌ها ترکیب شده است. به گفته منصوری مشتریان در انتخاب رنگ آزاد هستند و می‌توانند ترکیباتی متفاوت را برای استالونه GTS سفارش دهند.

منصوری استالونه GTS

برای اینکه این خودرو جذابیت بیشتری پیدا کند، منصوری یک کیت بدنه اختصاصی برای آن توسعه داده است. به لطف این کیت عمدتا فیبرکربنی، استالونه GTS عریض‌تر و عضلانی‌تر از نسخه استاندارد فراری 812 GTS دیده می‌شود. سپر جلو و عقب متفاوت، رکاب‌های جانبی بیرون‌زده از بدنه، دیفیوزر عقب بازطراحی شده، تیغه‌های حاضر در طرفین سپر، آینه‌های جدید و باله بزرگ انتهایی از شاخص‌ترین المان‌های این کیت اختصاصی هستند.

مصرف سوخت این خودرو 17.3 لیتر در هر صد کیلومتر و آلایندگی آن 383 گرم دی‌اکسید کربن به ازای هر کیلومتر تردد اعلام شده است

منصوری استالونه روی رینگ‌های 21×9.5 در جلو و 22×12 در عقب حرکت می‌کند. این رینگ‌ها نیز دارای نوار آبی بوده و به ترتیب با تایرهای 265/30 و 265/30 احاطه شده‌اند.

در داخل کابین شاهد بهره‌گیری از پوشش چرم آبی رویال برای صندلی‌های، فرمان، داشبورد و پنل درها هستیم. این پوشش با خطوط و دوخت سفید رنگ تزئین شده است.

با بازنگری‌های صورت گرفته در ECU و جایگزینی سیستم اگزوز استاندارد با نمونه اسپرت‌، خروجی موتور 6.5 لیتری V12 استالونه GTS ارتقا یافته و به 830 اسب بخار قدرت و 740 نیوتن متر گشتاور رسیده است. این موتور در حالت استاندارد 789 اسب بخار قدرت و 718 نیوتن متر گشتاور تولید نموده و در همکاری با گیربکس هفت سرعته دوکلاچه خودکار چرخ‌ها را به حرکت وادار می‌کند.

با افزایش خروجی موتور، استالونه GTS برای رسیدن به صد کیلومتر در ساعت نیازمند 2.8 ثانیه زمان بوده و در مسیر مستقیم قادر است نهایت سرعت خود را به 345 کیلومتر در ساعت برساند. برای مقایسه بد نیست اشاره کنیم 812 GTS در زمان سه ثانیه صفر تا صد را محقق کرده و می‌تواند به حداکثر سرعت 338 کیلومتر در ساعت دست پیدا کند.

این اتومبیل دلربای ایتالیایی با قیمت پایه تقریبی 364 هزار دلار توسط فراری به فروش می‌رسد. متاسفانه در رابطه با قیمت منصوری استالونه GTS اطلاعاتی در دست نیست، ولی مسلما رقم پرداختی برای آن بیشتر از 812 GTS خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی