ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرهای با کیفیت ایرپاد ۳ شباهت این دستگاه به ایرپاد پرو را تایید کرد

ایرپاد اپل یکی از موفق‌ترین محصولات این شرکت است که سالانه میلیاردها دلار برای اپل درآمدزایی می‌کند. حالا به نظر می‌رسد که نسل سوم این دستگاه در راه است و تصاویر کامپیوتری باکیفیتی از آن ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۶:۱۵

ایرپاد اپل یکی از موفق‌ترین محصولات این شرکت است که سالانه میلیاردها دلار برای اپل درآمدزایی می‌کند. حالا به نظر می‌رسد که نسل سوم این دستگاه در راه است و تصاویر کامپیوتری باکیفیتی از آن منتشر شده که جزئیات این محصول را نمایش می‌دهد.

اگر گزارش‌ها درست باشد، نسل جدید ایرپاد در مراسمی رونمایی می‌شود که اپل احتمالا در تاریخ ۳ فروردین ۱۴۰۰ برگزار خواهد کرد. انتظار داریم که در این مراسم محصولات دیگری مثل آیپد و برچسب ردیابی ایرتگ را هم ببینیم. حالا کمتر از دو هفته مانده به این مراسم رندرهای کامپیوتری باکیفیتی از ایرپاد ۳ لو رفته است.

ظاهری که از این دستگاه در تصاویر دیده می‌شود که مربوط به نسخه نهایی ایرپاد ۳ است که تا چند وقت دیگر وارد بازار خواهد شد. این طراحی تقریبا با شایعات قبلی مطابقت دارد و یادآور ظاهر ایرپاد پرو است. ایرپاد ۳ نسبت به نسل‌های قبلی ایرپاد معمولی دارای پایه‌های کوتاه‌تری است و سَری سیلیکونی قابل تعویض دارد. این دستگاه در مجموع شبیه ایرپاد پرو شده ولی احتمالا از قابلیت حذف نویز فعال بهره نمی‌برد.

اما چنان‌چه ایرپاد هم به قابلیت حذف نویز فعال مجهز شود، اپل باید قابلیت ویژه‌ای را برای نسل بعدی ایرپاد پرو در نظر گرفته باشد تا بتواند برچسب پرو و قیمت بالاتری را روی آن بگذارد. اگر شایعات اخیر صحت داشته باشد، نسل دوم ایرپاد پرو هم در راه است. باید منتظر بمانیم تا ببینیم اپل برای آن دستگاه چه امکانات و ویژگی‌هایی را در نظر گرفته است.

این شرکت در مراسم احتمالی ۳ فروردین از مدل‌های جدید آیپد هم رونمایی می‌کند. انتظار نمی‌رود که نسل جدید آیپد پرو با طراحی کاملا متفاوتی در دسترس کاربران قرار بگیرد، اما این دستگاه‌ها ظاهرا قرار است از نمایشگر مینی LED بهره ببرند که به بهبود کیفیت تصویر در نمایشگر کمک می‌کند. به علاوه، آیپد‌های این سری نخستین تبلت‌های اپل هستند که از شبکه 5G پشتیبانی می‌کنند. از سوی دیگر قرار است آیپد‌های نسل جدید اپل با مگنت‌های داخلی اضافی برای لوازم جانبی به بازار عرضه شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی