ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رادیو
نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن Audials Play؛ رادیو اینترنتی و پادکست بین‌المللی

اگر دوست دارید به برنامه‌های ایستگاه‌های رادیویی سراسر دنیا گوش دهید و به دنبال کردن پادکست‌ هم علاقه‌ دارید، این اپلیکیشن را از دست ندهید. Audials Play کلکسیونی از ایستگاه‌های رادیوی اینترنتی کشورهای مختلف و ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۹:۰۰

اگر دوست دارید به برنامه‌های ایستگاه‌های رادیویی سراسر دنیا گوش دهید و به دنبال کردن پادکست‌ هم علاقه‌ دارید، این اپلیکیشن را از دست ندهید. Audials Play کلکسیونی از ایستگاه‌های رادیوی اینترنتی کشورهای مختلف و بیش از 260 هزار پادکست را در خود گردآوری کرده که می‌توانید فقط با یک اتصال اینترنت به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

مخاطب اپلیکیشنی مثل Audials معمولا هنرجویان زبان هستند، اما اگر شیفته موسیقی‌های روز باشید هم از این اپ لذت خواهید برد چرا که بخش گسترده‌ای از رادیوهای اینترنتی ارائه شده در Audials را رادیوهای تخصصی پخش موسیقی تشکیل می‌دهند.

رادیو

از موسیقی پاپ گرفته تا راک، جَز، هیپ هاپ و کانتری را می‌توانید در فهرست رادیوهای اینترنتی Audials پیدا کنید که تعداد آن‌ها رقم 100 هزار را هم رد می‌کند. موسیقی‌ها بر اساس ژانر طبقه‌بندی شده‌اند هر چند دسته‌بندی بر اساس کشورهای مختلف را هم در محیط برنامه شاهدید. نکته خوب اینجاست که اپلیکیشن ایستگاه‌های فعال و در حال پخش محتوا را هم برایتان تفکیک کرده و اگر دوست داشته باشید قادر به ضبط موسیقی‌ها در لحظه هم هستید.

در این صورت اگر از آهنگی خوشتان آمد با فعالسازی ضبط دیگر نیازی به دانلود آن ندارید و همیشه می‌توانید به صورت آفلاین از Audials آن را گوش بدهید. خوشبختانه پلیر داخلی Audials به اکولایزر مجهز شده تا بابت کیفیت پخش خیالتان راحت باشد و نیازی به اپ‌های دیگر نداشته باشید.

اما به غیر از ایستگاه‌های رادیویی پخش موزیک، فهرست پادکست‌های Audials هم پر و پیمان است؛ بیش از 260 هزار پادکست که بر اساس ژانر و کشور طبقه‌بندی شده‌اند و طیف عظیمی از موضوعات (از جمله هنر، بیزنس، آموزش زبان، برنامه‌های کمدی و ...) را پوشش می‌دهند.

رادیو

رادیو و پادکست اینترنتی Audials تمام تلاشش را کرده که همه سلایق را پوشش بدهد، چه از منظر محتوا و چه تنوع امکانات فنی. دوست دارید صبحتان را با صدای یک موسیقی جَز جدید و پر شور شروع کنید؟ Audials این امکان را به شما می‌دهد که آلارم صبحگاهی‌تان را صدای یک رادیوی اینترنتی قرار دهید. حتی امکان Snooze را هم در این حالت دارید.

امکانات ارتباطی اپلیکیشن هم عالی و رضایت‌بخشند. از امکان استریم روی Airplay و کروم‌کست بگیرید تا همگام‌سازی وایرلس موسیقی با رایانه، و سازگاری با Android Auto برای گوش دادن محتوا در خودرو همگی امکاناتی هستند که از Audials یک رادیوی اینترنتی و کلکسیون پادکست باکیفیت ساخته‌اند.

اپلیکیشن Audials Play برای آی او اس و اندروید منتشر شده و استفاده از آن رایگان است و خوشبختانه تبلیغاتی هم در محیط برنامه نمی‌بینید. هر چند بعضی ایستگاه‌های رادیویی حاضر در اپ برای درآمدزایی ممکن است اقدام به پخش تبلیغات کنند.

Audials Play

Audials Play

سازنده: Audials AG قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 67 / 10 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی