ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپلیکیشن Wombo
نرم افزار و اپلیکیشن

آشنایی با اپلیکیشن Wombo؛ سلفی‌های آوازه‌خوان بسازید

هنوز به دیدن دیپ فیک‌های myHeritage عادت نکرده بودیم که ترند بعدی هم از راه رسید. Wombo یک اپلیکیشن دیگر هوش مصنوعی است که سلفی‌های آوازه‌خوان می‌سازد، آن هم با دقتی که نظیرش را تا ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

هنوز به دیدن دیپ فیک‌های myHeritage عادت نکرده بودیم که ترند بعدی هم از راه رسید. Wombo یک اپلیکیشن دیگر هوش مصنوعی است که سلفی‌های آوازه‌خوان می‌سازد، آن هم با دقتی که نظیرش را تا حالا ندیده بودید.

اگر این چند روز در تایملاین توییتر چرخیده باشید حتما چند مورد از این سلفی‌های آوازه‌خوان را دیده‌اید. فناوری پیشرفته Wombo سلفی‌های ثابت شما را تبدیل به یک آوازه‌خوان پر جنب و جوش می‌کند، طوری که آهنگ با حرکات لب کاراکتر کاملا همگام یا به اصطلاح سینک باشد.

اپلیکیشن Wombo

کار با اپلیکیشن به همان سادگیست که می‌توان تصورش کرد. فقط یک سلفی خوب بگیرید (یا از گالری انتخاب کنید) و بعدا آهنگ مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید و در نهایت در انتظار خروجی باشید. اپلیکیشن Wombo خروجی‌هایش را خیلی سریع تحویلتان می‌دهد و به راحتی می‌توانید آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

متأسفانه Wombo امکان انتخاب موسیقی را به شما نمی‌دهد. بلکه موسیقی‌هایش چند گزینه از پیش تعیین شده‌اند که انتخاب شما به آن‌ها محدود شده. از طرف دیگر کیفیت خروجی‌های اپلیکیشن هم زیاد جالب نیست. بر خلاف Reface و FaceApp و سایر اپ‌های مشابه خروجی‌های Wombo کیفیت بالایی ندارند و به میزان عجیبی پیکسله هستند.

اپلیکیشن Wombo

با این محدودیت‌ها و سطح کیفی Wombo واقعا اپلیکیشن تراز اولی نیست، ولی نتیجه‌ای که تحویل می‌دهد آنقدر حرکات چشم و لب و سر و گردن خوبی دارد که باعث شده کاربران این محدودیت‌ها را فراموش کنند. Wombo با همین رویه تا الان عملکرد بسیار موفقی داشته به طوری که فقط در پلی استور گوگل به بیش از 1 میلیون نصب رسیده است.

یکی از زیبایی‌های کار با اپلیکیشن Wombo این است که به غیر از تصویر انسان‌های واقعی روی کاراکترهای کارتونی یا شخصیت‌های ویدیو گیم هم عالی کار می‌کند و بدون شک جامعه گیمرها در شبکه‌های اجتماعی هم در ترند کردن این اپلیکیشن نقش بسیار پررنگی داشته‌اند.

البته مثل تمام اپلیکیشن‌هایی که سلفی افراد را جمع‌آوری و پردازش می‌کنند، Wombo هم به ناچار جزو مظنونین مسئله مهم حریم خصوصی قرار می‌گیرد. اما تا حالا هیچ گزارشی در مورد مشکلات حریم خصوصی این اپلیکیشن منتشر نشده است. Wombo برای آی او اس و اندروید منتشر شده و به رایگان از لینک‌های زیر می‌توانید دریافتش کنید.

Wombo

Wombo

سازنده: Ben-Zion Benkhin قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 69 / 38 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • s9261511
    s9261511 | ۲۷ اسفند ۱۳۹۹

    بعد از نصب، فقط تا مرحله ورود عکس اجرا می شود و ادامه آن انجام نمیشه، سپاسگزار میشم راهنمایی بفرمایید.

  • Khan
    Khan | ۲۱ اسفند ۱۳۹۹

    بهتره زمینه عکس سفید باشه تا بهترین نتیجه رو با کیفیت باورنکردنی بیرون بده. یه چی مثل عکس 3*4

مطالب پیشنهادی