ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرهای هواوی P50‌ پرو طراحی متفاوت ماژول دوربین پنل پشتی را نشان می‌دهد

حدود دو ماه قبل «استیو همرستوفر» از افشاگران معروف با به اشتراک گذاشتن رندر CAD پنل جلویی هواوی P50 پرو طراحی احتمالی آن را به اشتراک گذاشت. اکنون رندرهای دیگری از پنل پشتی دستگاه منتشر ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۰

حدود دو ماه قبل «استیو همرستوفر» از افشاگران معروف با به اشتراک گذاشتن رندر CAD پنل جلویی هواوی P50 پرو طراحی احتمالی آن را به اشتراک گذاشت. اکنون رندرهای دیگری از پنل پشتی دستگاه منتشر شده که طراحی متفاوت و منحصر به فرد ماژول دوربین این موبایل را نشان می‌دهد.

با توجه به رندرها،‌ پنل پشتی هواوی P50 پرو از جنس شیشه و فریم آن فلزی است. لبه‌های مسطح بالایی و پایین موبایل طراحی مشابهی با سایر گوشی‌های سری میت 30، هواوی P30 و پی اسمارت 2021 دارد.

یکی از تفاوت‌های مشهودی که در طراحی این گوشی هوشمند به چشم می‌خورد، طراحی ماژول بیضی شکل دوربین دستگاه است. با توجه به رندرهای منتشر شده، در قسمت ماژول دوربین دو دایره بزرگ که در کنار آنها فلش LED قرار دارد، دیده می‌شود، اما لنزهای دوربین در رندرهای CAD نشان داده نشده‌اند. به احتمال زیاد دوربین چهارگانه دستگاه در این دو دایره بزرگ قرار می گیرند.

ابعاد این گوشی هوشمند 159 در 73 در 8.6 میلی‌متر و ضخامت آن با بیرون زدگی دوربین 10.3 میلی‌متر است. هواوی P50 پرو از نمایشگر 6.6 اینچی با لبه‌های دارای انحنا بهره می‌برد و همانطور که در تصاویر دیده می‌شود، دارای حاشیه‌های بسیار باریکی است.

در قسمت بالا سمت چپ نمایشگر هواوی P40 پرو حفره بیضی شکلی مربوط به دوربین با بهره‌مندی از دوربین اصلی و سنسور زمان پرواز قرار دارد. حال آنکه رندرهای هواوی P50 پرو خبر از دوربین تکی سلفی در قسمت بالا و وسط نمایشگر می‌دهد.

حسگر اثر انگشت هواوی P50 پرو به صورت یکپارچه زیر نمایشگر OLED دستگاه قرار دارد. در لبه بالایی گوشی اسپیکر و بلستر IR و در لبه پایینی نیز اسپیکر دیگری قرار دارد. براساس شایعه‌هایی که تاکنون در مورد این گوشی هوشمند منتشر شده، انتظار می‌رود هواوی P50 پرو 27 اسفندماه رونمایی شود.

درنهایت باید دید هواوی قصد دارد گوشی هوشمند جدید خود را با چه مشخصاتی معرفی و به بازار عرضه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی