ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوشی اقتصادی گلکسی M12 با باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و دوربین چهارگانه معرفی شد

سامسونگ از گوشی هوشمند اقتصادی گلکسی M12 در هند رونمایی کرد. موبایل جدید کره‌ای‌ها از نمایشگر بزرگ با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز،‌ دوربین چهارگانه و باتری ۶۰۰۰ میلی آمپرساعتی بهره می‌برد. گلکسی M12 از ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۵

سامسونگ از گوشی هوشمند اقتصادی گلکسی M12 در هند رونمایی کرد. موبایل جدید کره‌ای‌ها از نمایشگر بزرگ با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز،‌ دوربین چهارگانه و باتری ۶۰۰۰ میلی آمپرساعتی بهره می‌برد.

گلکسی M12 از نمایشگر ۶.۵ اینچی PLS TFT LCD با رزولوشن ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل و محافظ نمایشگر گوریلا گلس ۳ بهره می‌برد. در قلب تپنده این گوشی هوشمند، چیپست اگزینوس ۸۵۰ جای گرفته و موبایل اقتصادی جدید سامسونگ در دو نسخه با رم ۴ و ۶ گیگابایتی و  با ظرفیت حافظه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی با امکان افزایش ظرفیت از طریق MicroSD تا حداکثر یک ترابایت به بازار عرضه خواهد شد. گوشی هوشمند جدید از دو سیم کارت پشتیبانی می کند و  قابلیت اتصال به شبکه 4G، وای فای  و بلوتوث 5.0 را دارد.

به علاوه گلکسی M12 مجهز به تمام حسگرها و پورت‌های اصلی نظیر هدفون ۳.۵ میلی متری، پورت Type-C، شتاب سنج، حسگر نور محیطی و سنسور مجاورت است اما مهمتر از آن قرار گرفتن اسکنر اثر انگشت درلبه دستگاه است که به مراتب از پنل پشتی بهتر است.

در پنل پشتی گلکسی M12 ماژول دوربین چهارگانه شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی ایزوسل GM2، دوربین فوق عریض ۵ مگاپیکسلی، ماکرو ۲ مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است. در پنل جلویی دستگاه نیز دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی جای گرفته است.

گوشی هوشمند جدید کره‌ای‌ها با رابط کاربری UI 3.0 مبتنی بر اندروید ۱۱ در کنار باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۵  وات در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

گوشی هوشمند جدید از ۲۸ اسفندماه در سه رنگ مشکی، سفید و آبی به بازار عرضه می‌شود. نسخه ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه این موبایل با قیمت ۱۵۱ دلار و نسخه قدرتمندتر گلکسی M12 با بهره مندی از رم گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۱۹۳ دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی