ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر افشا شده سری وان‌پلاس ۹ دوربین انحصاری را به تصویر می‌کشند

گوشی‌های وان پلاس ۹ و وان پلاس ۹ پرو تا ۲ هفته دیگر معرفی می‌شوند اما رندرهای این گوشی‌ها از همین حالا افشا شده است. همچنین «پیت لاو» مدیرعامل شرکت وان‌پلاس با تایید استفاده از ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۰

گوشی‌های وان پلاس ۹ و وان پلاس ۹ پرو تا ۲ هفته دیگر معرفی می‌شوند اما رندرهای این گوشی‌ها از همین حالا افشا شده است. همچنین «پیت لاو» مدیرعامل شرکت وان‌پلاس با تایید استفاده از سنسور انحصاری سونی IMX789 در این گوشی‌ها، مشخصات این حسگر قدرتمند را نیز اعلام کرده است.

تصاویر ارائه شده، گوشی وان پلاس ۹ را در سه رنگ آبی، مشکی و بنفش نشان می‌دهد. این گوشی از دوربین اصلی سه‌گانه که با همکاری شرکت سوئدی «هاسلبلاد» طراحی شده بهره‌ خواهد برد و همچنین یک فلاش LED دو رنگ دارد. هاسلبلاد یکی از معتبرترین برندها در دنیای دوربین است و محصولات گرانقیمت و کارآمدی را روانه بازار کرده است.

اما دیگر گوشی این خانواده یعنی وان پلاس ۹ پرو از چهار دوربین پشت بهره خواهد برد و قسمت جلوی آن تقریبا شبیه به نسخه پایه خواهد بود. سه رنگ سفید، سبز تیره و مشکی برای این گوشی در نظر گرفته شده و برای شارژ بی‌سیم احتمالا با پنل شیشه‌ای عرضه خواهند شد.

پیش از این مشخص شده بود که گوشی‌های سری وان پلاس ۹ از دوربین الترا واید ۴۸ مگاپیکسلی با سنسور IMX766 سونی استفاده خواهند کرد و حالا پیت لاو اطلاعات بیشتری در مورد سنسور IMX789 ارائه کرده است. به گفته او این دوربین از ضبط فیلم با وضوح 4K و سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه پشتیبانی خواهد کرد و گوشی وان پلاس ۹ پرو با استفاده از حالت پیشرفته دوربین‌های هاسلبلاد، قابلیت عکاسی ۱۲ بیتی RAW را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

با این وجود دوربین این گوشی ۶۸.۷ میلیارد رنگ را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که از نظر تئوری، این موضوع برای عکاسان حرفه‌ای از اهمیت بسیار زیادی برخوردار خواهد بود.

گوشی وان پلاس ۹ پرو از صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز بهره می‌‌برد. همچنین این گوشی از اسنپدراگون ۸۸۸ برخوردار خواهد بود و دارای ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است.

به طور کلی، سری وان پلاس ۹ علاوه بر طراحی و پیکربندی بسیار خوب خود، از صفحه‌نمایش، عملکرد و دوربین بهبود یافته‌ای برخوردار خواهد بود. این سری در تاریخ ۲۳ مارس (۳ فروردین) به صورت رسمی رونمایی خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • yas
    yas | ۲۱ اسفند ۱۳۹۹

    عالیه اگه قیمتش خوب باشه

مطالب پیشنهادی