ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ شروع قدرتمند کال آف دیوتی در ۲۰۲۱

هفت سنگ این هفته را با خبر انتشار یک آپدیت هیجان‌انگیز شروع می‌کنیم. کمپانی Activision  اولین آپدیت کال آف دیوتی موبایل در سال ۲۰۲۱ را منتشر کرد که مود، نقشه، بتل پس و یک سرباز جدید ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

هفت سنگ این هفته را با خبر انتشار یک آپدیت هیجان‌انگیز شروع می‌کنیم. کمپانی Activision  اولین آپدیت کال آف دیوتی موبایل در سال ۲۰۲۱ را منتشر کرد که مود، نقشه، بتل پس و یک سرباز جدید را به بازی اضافه می‌کند؛ البته اگر قبلا روی PC  کال آف دیوتی را تجربه کرده باشید احتمالا این کاراکتر را در Modern Warfare دیده‌اید.

کال آف دیوتی

برای داشتن این کاراکتر هم لازم نیست کار خاصی انجام بدهید و پس از آپدیت می توانید در تمام مود‌ها از جمله دو مود جدید Tank Battle و Sniper از آن استفاده کنید.

سومین تولد پابجی موبایل هم در راه هست و Tencent Games مثل هر سال برنامه‌های جالبی تدارک دیده تا با آپدیت‌های متنوع سومین سالگرد این بازی را همراه با بازیکنان جشن بگیرد. محتواهای جدید فقط با آپدیت در دسترس قرار می‌گیرند بنابراین فراموش نکنید که بازی را آپدیت کنید و از ایونت‌ها لذت ببرید.

Card Hog یکی از بازی‌های کارتی مورد انتظار است که این روزها حسابی سر و صدا کرده و در گوگل‌پلی و اپ‌ستور می‌توانید برای پیش‌ثبت‌نام کنید. مثل تمام بازی‌های کارتی دیگر گیم‌پلی حول جمع کردن کارت و استفاده از ترکیب‌های درست می‌چرخد اما تمام این‌ها در دنیایی اتفاق می‌افتد که به شما نقش یک قهرمان را اعطا می‌کند تا در سیاهچال‌ها ماجراجویی کنید.

اگر از طرفداران بازی‌های ماجراجویی هستید خبر خوشحال‌کننده‌ی دیگر این است که بازی Heroic Expedition هم بهار امسال برای موبایل منتشر می‌شود و با ترکیبی از سبک‌های نقش‌آفرینی، شهرسازی و روگ‌لایک شما را وارد یک جهان شگفت‌انگیز می‌کند تا با دشمنان بجنگید و قلمرو خود را بسازید.

Lungo - Logic Game

  • بازی آفلاین است

بازی Lungo یک پازل مینیمال است که تفکر منطقی بازیکنان را به چالش می‌کشد و از شما می‌خواهد تا خط‌ها را روی صفحه امتداد بدهید بدون اینکه سه قانون اصلی شکسته شوند. سه قانون اصلی می‌گویند خط‌ها نباید یکدیگر را قطع کنند، باید تمام نقاط خاکستری را بپوشانند و هر خط باید به اندازه‌ی عددی که رویش نوشته شده امتداد پیدا کند.

Lungo - Logic Game

Lungo - Logic Game

سازنده: JL Apps قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 43.3/23 مگابایت زبان:

StarGazing

  • بازی آنلاین و آفلاین است

اگر هم به نجوم علاقه دارید و هم به حل کردن پازل‌ها؛‌ بازی StarGazing گزینه‌ی مناسبی است که با تجربه‌ کردنش آرامش زیادی به سراغتان می‌آید. در این بازی با حل کردن پازل‌ها و شکل دادن الگوها به اشکال مختلف صور فلکی می‌رسید و درباره‌ی هر کدام اطلاعات مفیدی هم یاد می‌گیرید.

StarGazing

StarGazing

سازنده: Whitepot Studios Limited قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 427.4/94 مگابایت زبان:

Blind Drive

  • بازی آنلاین و آفلاین است

رانندگی کردن موضوع رایجی در بازی‌های آرکید است اما بعید می‌دانم تا به حال رانندگی با چشم بسته را در این بازی‌های تجربه کرده باشید. البته به لطف بازی Blind Drive حالا این هم میسر است. بازی بر حس ششم و شنوایی شما وابسته است در نتیجه پیشنهاد می‌شود که حتما با هندزفری به سراغ آن بروید.

Blind Driv‪e+

Blind Driv‪e+

سازنده: Lo-Fi People قیمت: 3.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 351/148 مگابایت زبان:

Slime Lab‪s

  • بازی آفلاین است

بازی Slime Labs پلتفرمر جالبی است که کنترل یک تکه اسلایم را به شما می‌سپارد تا او را از مسیرهای پرمانع عبور بدهید. اسلایم یک ماده‌ی ژلاتینی و شکل پذیر است و بازی هم بر اساس همین ویژگی فیزیکی اسلایم ساخته شده و باید در طول بازی این را به یاد داشته باشید.

Slime Labs

Slime Labs

سازنده: NEUTRONIZED قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 40.1/28 مگابایت زبان:

Cube Escape Collection

  • بازی آفلاین است

بالاخره Rusty Lake هم دنباله‌ی جدید بازی اسکیپ روم معروفش یعنی Cube Escape را منتشر کرد. بازی Cube Escape Collection‏ همان تم همیشگی را حفط کرده و دوباره پازل‌هایی را روبرویتان می‌گذارد تا با حل کردن آن‌ها از خانه‌ای که در آن گیر افتاده‌اید بیرون بروید. این بازی مجموعه‌ی تمام بازی‌های منتشر شده است و تعدادی عنوان جدید را هم در خود دارد.

Cube Escape Collection‏

Cube Escape Collection‏

سازنده: Rusty Lake B.V. قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 108.3/99 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۹ فروردین ۱۴۰۰

    سلام
    چرا دیگه هفت سنگ نداریم !
    ? از اول فروردینه نزاشتید

مطالب پیشنهادی