ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل رسما مونتاژ آیفون ۱۲ را در هند آغاز کرد

اپل طی بیانیه‌ای‌ رسمی اعلام کرد که مونتاژ آیفون ۱۲ در هند آغاز شده است. طبق گفته این شرکت، گوشی‌های آیفون مونتاژ هند عمدتا برای عرضه در بازار محلی تولید می‌شوند. طی هفته‌های گذشته خبرهای ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۰

اپل طی بیانیه‌ای‌ رسمی اعلام کرد که مونتاژ آیفون ۱۲ در هند آغاز شده است. طبق گفته این شرکت، گوشی‌های آیفون مونتاژ هند عمدتا برای عرضه در بازار محلی تولید می‌شوند.

طی هفته‌های گذشته خبرهای مختلفی در مورد تصمیم اپل برای مونتاژ آیفون ۱۲ در هند منتشر شده بود. اکنون با انتشار بیانیه رسمی اپل، دیگر کاملا روشن است که کوپرتینویی‌ها مونتاژ آیفون ۱۲ را در هند آغاز کرده‌اند. بی‌شک ورود به بازار بزرگ هند با بیش از یک میلیارد نفر جمعیت، می‌تواند نقطه عطف تجاری برای اپل محسوب شود.

به دنبال جنگ تجاری بین ایالات متحده و چین، اپل تصمیم گرفت به تدریج بخشی از فعالیت‌های مربوط به تولید محصولاتش را از چین به پایگاه‌های دیگری منتقل کند. براساس اعلام منابع آگاه داخلی این شرکت، ویتنام و هند جزو کشورهایی هستند که اپل روی آنها دست گذاشته و قصد دارد به جای چین، بخشی از فعالیت‌های تولیدی خود را در این کشورها مستقر کند.

از سوی دیگر تامین کنندگان تایوانی همچون «فاکسکان» و «ویسترون» نیز از سال ۲۰۱۷ تولید آیفون را در هند آغاز کرده‌اند. در حال حاضر کارخانه‌هایی در مناطق مختلف این کشور در حال فعالیت هستند و نقش موثری در تولید آیفون برای بازار هند دارند.

به نظر می‌رسد تولید آیفون ۱۲ در هند در کارخانه فاکسکان تامیل نادو انجام خواهد شد، اگرچه فاکسکان هنوز اطلاعاتی در مورد جزئیات این موضوع ارائه نکرده است.

ظاهرا اپل قصد دارد علاوه بر مونتاژ آیفون ۱۲، تولید محصولات دیگری همچون آیپد‌ را نیز به هند منتقل کند. در حال حاضر فضای سرمایه گذاری و سیاسی هند کاملا مناسب است. این رویکرد باعث ایجاد هزاران شغل به صورت مستقیم و غیرمستقیم در این کشور خواهد شد و چشم انداز اقتصادی خوبی برای هند به دنبال خواهد داشت. دولت هند نیز مشوق‌های هنگفتی را برای شرکت‌هایی که در این کشور سرمایه گذاری می‌کنند، در نظر گرفته و یکی از سیاست‌های خود را تبدیل هند به قطب فناوری منطقه عنوان کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آریا
    آریا | ۲۲ اسفند ۱۳۹۹

    همه جا تولید میکنن جز امریکا ?

مطالب پیشنهادی