ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قیمت گلکسی A52 5G دوباره افشا شد: فراتر از انتظار

سامسونگ چند روز دیگر یعنی در تاریخ ۲۷ اسفند از جدیدترین اعضای خانواده گلکسی A‌ رونمایی خواهد کرد، با این حال همچنان شاهد افشای جزئیات آن‌ها هستیم. حالا گلکسی A52 5G در یک فروشگاه آنلاین ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۵

سامسونگ چند روز دیگر یعنی در تاریخ ۲۷ اسفند از جدیدترین اعضای خانواده گلکسی A‌ رونمایی خواهد کرد، با این حال همچنان شاهد افشای جزئیات آن‌ها هستیم. حالا گلکسی A52 5G در یک فروشگاه آنلاین لهستانی و آلمانی مشاهده شده که از قیمت بالاتر از انتظار این میان‌رده خبر می‌دهند.

کره‌ای‌ها می‌خواهند گلکسی A52 و A72 را در نسخه‌های 4G و 5G‌ روانه بازار کنند که مسلما قیمت‌های متفاوتی دارند و مدل 5G با قیمت بالاتری به فروش می‌رسد.

اخیرا گلکسی A52 5G در یک فروشگاه اینترنتی لهستانی قرار گرفته که البته اکنون قیمت آن حذف شده، با این حال از قیمت آن اطلاع داریم. این فروشگاه گوشی میان‌رده جدید کره‌ای‌ها را با قیمت ۴۱۵ یورو می‌فروشد که نسبت به قیمت ۳۶۵ یورویی در یک فروشگاه عربستانی بسیار بالاتر است.

گوشی موجود در فروشگاه لهستانی از ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد، اما نسخه ۳۶۵ یورویی دارای ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بود. هردوی آن‌ها از شبکه 5G پشتیبانی می‌کنند.

گلکسی A52 5G

این گوشی میان‌رده کره‌ای‌ها در فروشگاه آمازون در آلمان هم قرار گرفته که حتی قیمت بالاتری دارد. گلکسی A52 5G در این فروشگاه قیمتی برابر ۴۵۰ یورویی دارد. میزان رم و حافظه داخلی این دستگاه مشخص نیست اما با توجه به تاریخ ارسال، توسط یک فروشنده شخص ثالث فرستاده می‌شود، بنابراین نمی‌توان بطور کامل به قیمتش اطمینان کرد.

گلکسی A52 5G

فروشگاه لهستانی مشخصات این گوشی میان‌رده را تایید می‌کند. گلکسی A52 5G به نمایشگر ۶.۵ اینچی سوپر امولد با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، دوربین اصلی ۶۴ + ۸ + ۵ + ۲ مگاپیکسلی، باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی و چیپ اسنپدراگون 750G مجهز می‌شود. انتظار می‌رود نسخه 4G دارای تراشه اسنپدراگون 720G باشد.

این گوشی هوشمند در رنگ‌های مشکی، سفید و بنفش وارد بازار می‌شود. اگرچه هنوز از این دستگاه رونمایی نشده، اما تا به امروز شاهد انتشار ویدیوی جعبه‌گشایی و همچنین تصاویر واقعی آن بوده‌ایم.

در نهایت باید به این موضوع اشاره کنیم که این دستگاه در کشورهای مختلف، قیمت متفاوتی خواهد داشت با این حال انتظار می‌رود قیمتی نزدیک به ۴۰۰ یورو داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی