ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جزئیات جدیدی از گوشی‌های سری ذن‌فون ۸ ایسوس منتشر شد

موبایل‌های جدید ایسوس با شماره‌ مدل‌ ZS590KS و ZS672KS ماه گذشته توسط کمیسیون اقتصادی اوراسیا (EEC) تایید شدند. حالا مشخصات جدیدی از این گوشی‌ها که بخشی از خانواده ذن‌فون ۸ محسوب می‌شوند، به اینترنت راه پیدا کرده ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۰:۱۵

موبایل‌های جدید ایسوس با شماره‌ مدل‌ ZS590KS و ZS672KS ماه گذشته توسط کمیسیون اقتصادی اوراسیا (EEC) تایید شدند. حالا مشخصات جدیدی از این گوشی‌ها که بخشی از خانواده ذن‌فون ۸ محسوب می‌شوند، به اینترنت راه پیدا کرده است.

بنابر گزارش اخیر، گوشی ZS590KS که با اسم رمز Sake شناخته می‌شود، از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ بهره می‌برد و شماره مدل نمایشگر آن AMS592YP01 است. به نظر می‌رسد این گوشی با یک نمایشگر ۵.۹ اینچی OLED عرضه می‌شود و از رفرش ریت ۱۲۰ پشتیبانی می‌کند.

با توجه به اندازه صفحه نمایش گوشی، به نظر می‌رسد با یک گوشی مینی مواجه هستیم. همچنین انتظار می‌رود این گوشی از دوربین‌های ۶۴ مگاپیکسلی IMX686 و IMX663 سونی بهره ببرد.

در این گزارش به دو گوشی دیگر با نام‌های PICASSO و VODKA هم اشاره شده. پیکاسو که به نظر می‌رسد به صفحه نمایش ۶.۷۵ اینچی مجهز خواهد بود، با شماره مدل ZS675KW شناخته می‌شود. دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی این گوشی توسط شرکت امنی ویژن ساخته خواهد شد و دوربین اصلی سه‌گانه این گوشی شامل یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی IMX686 سونی، یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی IMX363 سونی و یک لنز ۸ مگاپیکسلی OV08A می‌شود.

ذن‌فون ۸

اگرچه هنوز مشخص نیست که گوشی پیکاسو جز خانواده ذن‌فون ۸ باشد، اما اگر چنین چیزی درست باشد، وجود دوربین سلفی در این گوشی مشخص می‌کند که این سری بدون دوربین چرخان عرضه خواهد شد. همچنین طبق گزارش‌های ارائه شده، به نظر می‌رسد مشخصات مربوط به دوربین‌ اصلی این گوشی دقیقا مانند نسل قبل باشد.

مدل دیگر با پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ عرضه خواهد شد. همچنین در این گزارش به گوشی دیگری با شماره مدل ZS673KS هم اشاره شده که به گوشی ایسوس راگ فون ۵ که پیش از این معرفی شد، مربوط می‌شود. راگ فون ۵ با طراحی جدید و قدرت فوق‌العاده خود در سه مدل مختلف عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی