ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

جانشین نوکیا ۸.۳ با اسنپدراگون ۷۷۵ و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی معرفی می‌شود

شرکت HMD Global پارسال نوکیا ۸.۳ را به عنوان اولین موبایل 5G خود معرفی کرد. حالا در گزارشی تازه به بخشی از مشخصات فنی جانشین این تلفن هوشمند اشاره شده است. چون شایعه شده بود ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۲:۴۵

شرکت HMD Global پارسال نوکیا ۸.۳ را به عنوان اولین موبایل 5G خود معرفی کرد. حالا در گزارشی تازه به بخشی از مشخصات فنی جانشین این تلفن هوشمند اشاره شده است. چون شایعه شده بود که HMD از سیستم نام‌گذاری جدیدی استفاده خواهد کرد، این دستگاه ممکن است نوکیا ۸.۴ نامیده نشود.

بر اساس گزارش وب‌سایت Nokia Power User، وارث نوکیا ۸.۳ از چیپست جدیدی استفاده خواهد کرد که احتمالا نسخه ارتقایافته‌ای از اسنپدراگون 765 یا 765G است. در شایعات اخیر مشخص شد که شماره مدل این چیپست SM7350 است که احتمالا در نهایت با نام اسنپدراگون 775 یا 775G به بازار می‌آید.

گفته شده که جانشین نوکیا ۸.۳ از نمایشگری ۶.۵ اینچی با پنل PureDisplay V4 استفاده می‌کند که از وضوح +QHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی برخوردار است. همچنین، این دستگاه احتمالا یک باتری بزرگ ۵ هزار میلی آمپر ساعتی خواهد داشت.

در گزارش امروز ادعا شده که این گوشی از دوربین پنج‌گانه‌ای با لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد که با همکاری شرکت ZEISS ساخته می‌شود. انتظار می‌رود که ماژول دوربین اصلی وارث نوکیا ۸.۳ میزبان لنزهای فوق عریض، تله‌فوتو، ماکرو و تشخیص عمق نیز باشد. همچنین گفته شده که این گوشی برای سیستم صوتی خود از OZO Audio پشتیبانی کند.

پیش‌تر در خبری به اطلاع شما رساندیم که HMD روی موبایلی با اسم نوکیا G10 کار می‌کند. این گوشی احتمالا نمایشگری ۶.۴ اینچی، پردازنده‌ای هشت هسته‌ای و یک دوربین اصلی چهارگانه با سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی خواهد داشت. گفته شده که مشخصات این دستگاه شباهت بالایی به نوکیا ۵.۴ دارد اما پیش‌بینی می‌شود که تفاوت‌های محسوسی را بین این دو گوشی ببینیم.

افزون بر این، اوایل بهمن ماه در گزارشی ادعا شد که نوکیا احتمالا امسال از پنج تلفن هوشمند جدید رونمایی می‌کند. این محصولات شامل نوکیا ۱.۴، نوکیا ۶.۳، نوکیا ۶.۴، نوکیا ۷.۴ و نوکیا ۷.۴ خواهند بود ولی این گزارش قبل از گزارش مربوط به تغییر نام‌گذاری گوشی‌های نوکیا منتشر شده بود و نمی‌دانیم که محصولات یادشده با چه اسمی به بازار می‌آیند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • آریا
    آریا | ۲۴ اسفند ۱۳۹۹

    رو آپدیت هاش بیشتر تمرکز کنه عالی میشه

  • mamad r€Za
    mamad r€Za | ۲۳ اسفند ۱۳۹۹

    نوکیا داره خودشو پیدا میکنه?

مطالب پیشنهادی