ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مک‌بوک‌های آتی اپل در سال ۲۰۲۱ احتمالا از نظر فروش رکورد می‌زنند

تحلیل‌گران شرکت Barclays در یادداشت تازه‌ای می‌گویند انتظار دارند اپل در سال مالی ۲۰۲۱ از نظر فروش کامپیوترهای مک خود رکورد بزند. این شرکت تا همین حالا هم به خاطر همه‌گیری ویروس کرونا و عرضه ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۸:۴۵

تحلیل‌گران شرکت Barclays در یادداشت تازه‌ای می‌گویند انتظار دارند اپل در سال مالی ۲۰۲۱ از نظر فروش کامپیوترهای مک خود رکورد بزند. این شرکت تا همین حالا هم به خاطر همه‌گیری ویروس کرونا و عرضه مک‌های جدید مجهز به اپل سیلیکون با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه بوده است.

با توجه به شایعاتی که از برنامه اپل برای عرضه مک‌بوک پروهای ۱۴ و ۱۶ اینچی با اپل سیلیکون در نیمه دوم ۲۰۲۱ خبر می‌دهند، حداقل یکی از تامین‌کنندگان این شرکت با پیش‌بینی تقاضای گسترده مشتریان در پی افزایش ظرفیت تولید خود است. به‌گزارش وب‌سایت «دیجی‌تایمز»، شرکت تایوانی Compeq همین حالا ظرفیت کامل تولید بُرد مدار پرتراکم خود را در نیمه اول ۲۰۲۱ به سفارش‌ها اختصاص داده، و در نیمه دوم سال میلادی ظرفیتش را گسترش خواهد داد تا به تسهیل در شرایط تولید کمک کند.

مک‌بوک پرو

دیجی‌تایمز می‌گوید Compeq به لطف فروش بالای برد مدارهای مک‌بوک و آیپدهای جدید آمار خوبی را در نیمه اول ۲۰۲۱ ثبت خواهد کرد. نشریه Nikkei Asia هم اخیرا اعلام کرده بود که اپل تولید انبوه مک‌بوک‌های جدید را با تراشه‌های اپل سیلیکون در نیمه دوم ۲۰۲۱ آغاز می‌کند. این پنجره زمانی فرصت کافی را به تامین‌کنندگان اپل می‌دهد تا خطوط تولید خود را برای ادامه سال ارتقا دهند. انتظار داریم که اپل در سال ۲۰۲۱ از یک نسخه جدید آیمک با طراحی متفاوت و تراشه اپل سیلیکون هم رونمایی کند.

به گزارش تحلیل‌گر مشهور مسائل اپل «مینگ-چی کو»، مدل‌های جدید مک‌بوک پرو با نمایشگر روشن‌تری با نور زمینه Mini-LED، طراحی تازه با لبه‌های تخت، درگاه HDMI، کارت‌خوان حافظه SD، شارژر کلاسیک مگ‌سیف با قابلیت ارتباط مغناطیسی و دکمه‌های فیزیکی فانکشن به بازار می‌آیند. ظاهرا اپل از «تاچ بار» هم دست کشیده و همان طراحی قدیمی را ترجیح می‌دهد.

اپل چند سال پیش انتشار آمار فروش تفکیکی خود را متوقف کرد، اما این شرکت در آمار سه‌ماهه اول ۲۰۲۱ از رکورد درآمد ۸.۷ میلیارد دلاری مک خبر داد. اپل در سه‌ماهه اول ۲۰۲۱ سه مک جدید را با تراشه M1 راهی بازار کرده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی