ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Zooba؛ مبارزه در باغ‌وحش

هر کسی که اهل بازی‌های موبایلی و آنلاین باشد حداقل یک بار پایش به بازی‌های بتل رویال باز شده است. این بار به سراغ بازی بتل رویالی رفتیم که در آن حیوانات با هم رو ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

هر کسی که اهل بازی‌های موبایلی و آنلاین باشد حداقل یک بار پایش به بازی‌های بتل رویال باز شده است. این بار به سراغ بازی بتل رویالی رفتیم که در آن حیوانات با هم رو در رو می‌شوند. بنابراین اگر شما هم از طرفداران بتل‌رویال هستید در این مطلب با ما همراه باشید تا نگاهی به بازی Zooba داشته باشیم که در یک باغ‌وحش اتفاق می‌افتد و شباهت عجیبی هم با بازی Brawl Stars دارد.

شباهت بازی Zooba  با بازی Brawl Stars که ساخته‌ی سوپرسل است، در نگاه اول توجه هر بیننده‌ای را جلب می‌کند اما به این معنی نیست که شاهد هیچ محتوای جدیدی نباشیم. منوها، ظاهر کلی بازی و بخش‌هایی از گیم‌پلی مشابه بازی Brawl Stars هستند اما جزئیاتی مثل کاراکترها، داستان و مپ کاملا متفاوت هستند و یک بازی مجزا را شکل داده اند.

مثل هر بتل‌رویال دیگری، با چند بازیکن دیگر در یک نقشه قرار دارید و باید بقیه را حذف کنید و تنها خودتان یا تیم‌تان از زمین بازی جان سالم به در ببرید. هر کاراکتر قدرت و سلاح منحصر به خود را دارد اما اگر بازیکنی را بکشید می‌توانید سلاحش را بردارید و بازی را با سلاحی که به دست آورده‌اید، ادامه بدهید. نقشه‌ی باغ‌وحش یا همان زمین رقابت هم ساده و محدود است و به سرعت به آن تسلط پیدا می‌کنید.

کنترل‌های بازی روان عمل می‌کنند و مشکل خاصی ندارند اما عادت کردن به آن‌ها و دست پیدا کردن به سرعت‌عمل بالا ممکن است برایتان زمان‌بر باشد زیرا تعداد کنترل‌ها در سمت راست صفحه کمی زیاد است بر خلاف سمت چپ صفحه که فقط برای تعیین جهت و حرکت کاراکتر از آن استفاده می‌شود.

کاراکترها را باید از سیستمی به دست بیاورید که تقریبا می‌توان آن را نوعی گیم‌پس به حساب آورد که هر وقت به سطح به خصوصی برسید به شما جایزه می‌دهد. کاراکترها قابل ارتقا هستند و هم میزان قدرت و لول و هم اسکین و ظاهرشان قابل تغییر است. برای این کار هم می‌توانید از سکه‌هایی استفاده کنید که در بازی به دست آورده‌اید و هم امکان پرداخت‌درون‌برنامه‌ای وجود دارد.

گیم‌پلی بازی شامل چهار حالت مختلف با نام‌های Solo ،Trios ،Team و Squad است که به بازیکنان اجازه می‌دهد به صورت یک تا پنج نفره با هم به رقابت بپردازند. بازی به اندازه‌ای طرفدار دارد که هر وقت می‌خواهید وارد یکی از حالت‌ها بشوید بازیکنانی از سراسر دنیا به شما بپیوندند اما این امکان هم وجود دارد که بازی را با دوستانتان تجربه کنید.

در کل می‌توان گفت که بازی Zooba یک بازی خوش‌ساخت و موفق است و با توجه به گیم‌پلی روان و طراحی بصری با کیفیتش، ارزش تجربه کردن را دارد. شباهت بازی با Brawl Stars کاملا واضح است اما سازندگان بازی به قدری در به کارگیری جزئیات متفاوت هوشمندانه عمل کرده‌اند که این شباهت توی ذوق نزند و بازیکنان را ناامید نکند.

بازی Zooba

بنابراین اگر به دنبال یک بتل‌رویال آنلاین هستید که ظاهر فانتزی و بتل‌های کوتاه داشته باشد تا در زمان استراحتتان به سراغش بروید و تنوعی به لیست بازی‌ها بدهید، بازی Zooba کیفیت مناسبی دارد و می‌تواند راضی‌کننده باشد. می‌توانید این بازی رایگان را از لینک‌های انتهای مطلب دریافت کنید و از آٖن لذت ببرید.

Zooba: Zoo Battle Royale Game‪s

Zooba: Zoo Battle Royale Game‪s

سازنده: Wildlife Studios Limited قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 249.8/129 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی