ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قیمت بیت کوین به مرز تاریخی ۶۰ هزار دلار رسید

بازار رمزارزها در ماه‌های اخیر نوسانات زیادی داشته، با این حال بیت کوین توانست چندین بار رکوردشکنی کند. حالا قیمت بیت کوین از مرز ۶۰ هزار دلار فراتر رفته تا یک رکورد جدید از خود ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۵

بازار رمزارزها در ماه‌های اخیر نوسانات زیادی داشته، با این حال بیت کوین توانست چندین بار رکوردشکنی کند. حالا قیمت بیت کوین از مرز ۶۰ هزار دلار فراتر رفته تا یک رکورد جدید از خود بجای بگذارد.

رمزارزهای مختلف از بیت کوین گرفته تا دوج کوین در هفته‌های پایانی ۲۰۲۰ با افزایش چشمگیر قیمتشان مواجه شدند. قیمت بیت کوین پس از اعلام سرمایه‌گذاری ۱.۵ میلیارد دلاری تسلا در این رمزارز رشد چشمگیری را نشان داد، با این حال پس از مدتی قیمت آن سقوط کرد.

روند سقوط این رمزارز نه تنها پس از مدتی متوقف شد، بلکه دوباره در مسیر صعودی قرار گرفت. حالا بیت کوین توانسته به بالاترین سطح تاریخی خود دست پیدا کند و برای مدتی با قیمت بیش از ۶۰ هزار دلار معامله شود. با این قیمت، ارزش بازار بیت کوین از مرز ۱.۱ تریلیون دلار عبور کرده تا بیش از پیش بازار طلا را تهدید کند.

پیش‌بینی‌های زیادی برای آینده قیمت بیت کوین وجود دارد. در حالی که هنوز برخی درباره آینده این رمزارز بدبین هستند، بانک «جی‌پی مورگان» چندین هفته پیش به سرمایه‌گذاری پیشنهاد کرد که ۱ درصد از دارایی‌هایشان را به رمزارزها اختصاص دهند.

قیمت بیت کوین

به اعتقاد برخی، قیمت این رمزارز تا پایان سال جاری میلادی از مرز ۱۰۰ هزار دلار عبور می‌کند و حتی مدیرعامل صرافی «کراکن»، قیمت ۱ میلیون دلاری آن را پیش‌بینی کرده است. با این حال بیت کوین به تازگی وارد کانال ۶۰ هزار دلار شده است، کانالی که اگر بتواند برای مدت مناسبی در آن دوام بیاورد، باید خودش را برای ارزش بالاتر از ۷۰ هزار دلار آماده کند و شاید تا پیش از پایان ۲۰۲۱، قیمت ۱۰۰ هزار دلار را هم تجربه کند.

انتظار می‌رود خریدهای سازمانی بیت کوین و سایر رمزارزها در هفته‌های آینده افزایش پیدا کند چرا که برای مثال نظرسنجی جی‌پی مورگان از تمایل ۲۲ درصد سازمان‌ها برای سرمایه‌گذاری در بازار رمزارزها خبر می‌دهد. این موضوع می‌تواند روند افزایش قیمت رمزارزها را سرعت ببخشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mamad r€Za
    mamad r€Za | ۲۳ اسفند ۱۳۹۹

    بیت کوین چه شاخی میشه!!

مطالب پیشنهادی