ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

اولین اطلاعات از نسل جدید هوندا سیویک 2021

کمتر از یک هفته از انتشار عکس‌های نسخه تولید انبوه نسل جدید هوندا سیویک می‌گذرد. یک وب سایت چینی توانسته بود این تصاویر را تهیه و در فضای مجازی، منتشر کند. در آن تصاویر، دیده ...

سپهر عظیمی
نوشته شده توسط سپهر عظیمی | ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۸:۱۵

کمتر از یک هفته از انتشار عکس‌های نسخه تولید انبوه نسل جدید هوندا سیویک می‌گذرد. یک وب سایت چینی توانسته بود این تصاویر را تهیه و در فضای مجازی، منتشر کند. در آن تصاویر، دیده شد که نسخه تولیدی سیویک جدید در چین، گرایش زیادی به سلیقه و ذائقه مشتریان چینی دارد. البته که این خودرو تا حد زیادی به نسخه آماده شده برای بازار آمریکا هم شبیه است. نسخه آمریکایی سیویک را پیش‌تر در قالب پرتو تایپ‌هایی جداگانه، دیده بودیم.

اکنون نوبت به تایید موتورهای احتمالی برای سیویک 2022 رسیده است. این موضوع را یک منبع از کالیفرنیا رسانه‌ای کرده است. طبق پرونده‌های منتشر شده، هوندا فایل‌های مربوط به نسل جدید سیویک را در بیست و یکم ژانویه 2021 به ثبت رسانده است.

بر اساس این فایل‌ها، دو پیشرانه مختلف برای سیویک جدید، در نظر گرفته شده است. 1.5 لیتری توربو شارژ و 2.0 لیتری تنفس طبیعی. اسناد موجود همچنین نشان می‌دهند که کماکان گیربکس CVT، انتخاب اصلی هوندا برای سیستم انتقال قدرت سیویک خواهد بود. فعلا هم خبری از گیربکس دستی برای نصب در سیویک 2022 به گوش نمی‌رسد.

پیشرانه بزرگتر که با تنفس طبیعی کار می‌کند، با حجم 2.0 لیتر، قادر به تولید 158 اسب بخار قدرت است. در حالی که پیشرانه 1.5 لیتری به مدد توربو شارژر، تا 174 اسب بخار هم قدرت تولید می‌کند. اگرچه قرار گیری این موتورها بر روی سیویک، هنوز نهایی نشده است، اما اسناد و مدارک موجود هم دروغ نمی‌گویند. زمان زیادی تا معرفی رسمی نسخه تولید انبوه سیویک 2022 باقی نمانده است.

این خودروساز قبلا اعلام کرده بود که این خودرو را در سه ماهه نخست 2021، روانه خط تولید می‌کند. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که احتمالا تا پایان همین ماه، هوندا خبرهای جدیدی برایمان دارد. نسخه هاچ بک پنج درب سیویک هم مراحل تحقیق و توسعه را می‌گذارند. در حالی که فعلا آثاری از طراحی نسخه کوپه به چشم نمی‌خورد. نسخه‌هایSi  سدان و تایپ R نیز به زودی معرفی خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی