ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی می ۱۱ لایت با ضخامت فوق‌العاده پایین از راه می‌رسد

در هفته‌های اخیر و پس از معرفی شیائومی می ۱۱، شاهد انتشار گزارش‌ها درباره نسخه لایت این گوشی بودیم. حالا شیائومی می ۱۱ لایت در وب‌سایت TENAA مشاهده شده که بخشی از مشخصات آن را ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۵

در هفته‌های اخیر و پس از معرفی شیائومی می ۱۱، شاهد انتشار گزارش‌ها درباره نسخه لایت این گوشی بودیم. حالا شیائومی می ۱۱ لایت در وب‌سایت TENAA مشاهده شده که بخشی از مشخصات آن را در اختیار ما قرار می‌دهد.

شیائومی می ۱۱ لایت تا به امروز با شماره مدل M2101K9AG موفق به کسب چندین تاییدیه شده و حالا با شماره مدل M2101K9C توانسته تاییدیه TENAA را دریافت کند.

در حالی که تاییدیه TENAA اغلب دارای چندین عکس است، در تاییدیه اخیر تصاویری از گوشی آینده شیائومی به چشم نمی‌خورد، با این حال حاوی بخشی از مشخصات آن است.

طبق این تاییدیه، شیائومی می ۱۱ لایت از نمایشگر ۶.۵۵ اینچی بهره می‌برد که بنابر شایعات، از نوع سوپر امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس خواهد بود و همچنین رفرش ریت آن به ۹۰ یا ۱۲۰ هرتز می‌رسد.

شیائومی می ۱۱ لایت

شیائومی این گوشی را به باتری ۴۱۵۰ میلی آمپر ساعتی مجهز می‌کند که البته انتظار می‌رود این کمپانی چینی در زمان معرفی، ظرفیت آن را ۴۲۵۰ میلی آمپر ساعت اعلام کند. این دستگاه احتمالا از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی هم پشتیبانی می‌کند.

در تاییدیه TENAA، ابعاد شیائومی می ۱۱ لایت هم به چشم می‌خورد که برابر ۶.۸۱ در ۷۵.۷۲ در ۱۶۰.۵۳ میلی‌متر است. با توجه به چنین ابعادی، با یک گوشی فوق‌العاده باریک روبه‌رو خواهیم شد.

طبق گزارش‌ها، این گوشی هوشمند به چیپ اسنپدراگون 775G مجهز می‌شود، پردازنده‌ای که هنوز معرفی نشده و جایگزین اسنپدراگون 765G خواهد بود. بنابر تصاویر واقعی، روی پنل پشتی این دستگاه دوربین سه‌گانه قرار می‌گیرد که دارای دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی به همراه دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۵ مگاپیکسلی خواهد بود. این موبایل همچنین از اندروید ۱۱ و رابط کاربری MIUI بهره می‌برد.

گوشی شیائومی می ۱۱ لایت 5G در نسخه مجهز به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، قیمتی نزدیک به ۴۰۰ یورو خواهد داشت تا به رقیبی جدی برای گوشی گلکسی A52 5G تبدیل شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی