ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

نسل جدید مرسدس بنز SL به‌صورت دو دیفرانسیل عرضه می‌شود

نسل جدید مرسدس بنز SL کلاس در مرحله تست و بررسی قرار دارد و هر از چندی شاهد انتشار عکس‌های جاسوسی و رندرهای گرافیکی از آن هستیم. اما این بار، خود کمپانی مرسدس بنز اقدام ...

سپهر عظیمی
نوشته شده توسط سپهر عظیمی | ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۹:۰۰

نسل جدید مرسدس بنز SL کلاس در مرحله تست و بررسی قرار دارد و هر از چندی شاهد انتشار عکس‌های جاسوسی و رندرهای گرافیکی از آن هستیم. اما این بار، خود کمپانی مرسدس بنز اقدام به انتشار تصاویر جدید از این خودرو کرده است. مرسدس به تازگی در حال گذراندن تست‌های فنی و مهندسی SL جدید است و این تست‌ها را در منطقه‌ای برفی در سوئد برگزار می‌کند، شرایطی که برای محک زدن قابلیت های سیستم دو دیفرانسیل این خودرو تعیین کننده به نظر می رسد.

اگرچه ممکن است هیچ یک از صاحبان آینده SL، با اتومبیل خود به مناطق سرد و برفی نروند، اما مرسدس بنز می‌خواهد مطمئن شود که رودستر جدیدش، توانایی حرکت در هر شرایط آب و هوایی را دارد.

در این مرحله پایانی از تست‌های زمستانی، مرسدس کالیبراسیون نهایی سیستم چهار چرخ محرک اختصاصی خود یا همان 4Matic را انجام می‌دهد. سیستمی که قرار است برای اولین بار در تاریخ بر روی SL کلاس، عرضه شود. مهندسان آلمانی همچنین در تلاش‌اند تا با کار کردن بر روی سقف پارچه‌ای جدید، بتوانند مقاومت آن را در مناطق سردسیر و نامتعادل، افزایش دهند.

مرحله بعدی تست‌های تحقیق و توسعه SL جدید در پیست افسانه‌ای نوربرگ رینگ برگزار خواهد شد. جایی که پارامترهای مربوط به هندلینگ خودرو، مورد بازبینی قرار می‌گیرند. مرسدس بنز می‌خواهد اطمینان یابد که نسل جدید SL کلاس، در ایده آل‌ترین شرایط دینامیکی و فنی به دست خریداران جوانش برسد. کمپانی دایملر همچنین اعلام کرده که تمام نسخه‌های SL جدید، تحت برند مرسدس – AMG به فروش می‌رسند.

طبق اطلاعات مقدماتی، نسخه پایه SL از پیشرانه 2.0 لیتری توربو شارژ 400 اسب بخار برخوردار است. مدل SL63 هم به عنوان نسخه پرچمدار، از پیشرانه تویین توربو 4.0 لیتری V8 بهره می‌برد. البته حتی ممکن است که مرسدس بنز یک نسخه بالاتر از مدل SL63 را هم با پیشرانه هیبریدی و با بیش از 800 اسب بخار قدرت، روانه بازار کند.

مرسدس گفته که رونمایی رسمی از SL کلاس جدید در اواخر سال 2021، انجام خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی