ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هر آنچه تا به امروز از سری وان پلاس ۹ می‌دانیم

وان پلاس تقریبا ده روز دیگر از وان پلاس 9، 9 پرو و 9E رونمایی می‌کند. پیش‌بینی می‌شود مدل استاندارد و پرو تا حدی به یکدیگر شباهت داشته و مدل پرو سخت افزار بهتر و ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۱:۳۰

وان پلاس تقریبا ده روز دیگر از وان پلاس 9، 9 پرو و 9E رونمایی می‌کند. پیش‌بینی می‌شود مدل استاندارد و پرو تا حدی به یکدیگر شباهت داشته و مدل پرو سخت افزار بهتر و قیمت بیشتری داشته باشد. مدل 9E اما احتمالاً جانشین وان پلاس نورد خواهد شد. در ادامه هر آنچه تاکنون در مورد این سری منتشر شده را می‌خوانید.

به گزارش 91Mobiles، وان پلاس ۲۳ مارس (۳ فروردین ۱۴۰۰) سه موبایل پرچمدار وان پلاس 9، 9 پرو و 9E (یا 9R) را معرفی می‌کند. ممکن است این شرکت علاوه بر این سری، از یک ابزار پوشیدنی نیز رونمایی کند. انتظار می‌رود وان پلاس 9E در حدود ۳۷۱ دلار، وان پلاس ۹ تقریبا ۵۵۰ دلار و وان پلاس ۹ پرو، گران‌ترین عضو سری، در حدود ۶۶۶ دلار قیمت داشته باشد. البته این قیمت‌ها تخمینی بوده و باید با کمی شک و تردید به آن‌ها نگریست.

بر اساس شایعه‌هایی که پیشتر منتشر شده‌اند، وان پلاس ۹ پرو از نمایشگر ۶.۷ اینچی LTPO با رزولوشن +QHD و نرخ تازه‌سازی متغیر ۱۲۰ هرتز برخوردار خواهد بود. این مدل از چیپست پرچمدار اسنپدراگون ۸۸۸، ۱۲ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی بهره‌مند است.

پیشتر گزارش شد که وان پلاس ۹ پرو احتمالا از دوربین چهارگانه با برندینگ «هاسلبلاد» بهره خواهد برد که شامل سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی (سونی IMX789)، حسگر ۵۰ مگاپیکسلی (سونی IMX766) با لنز فوق‌عریض، دوربین ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو با بزرگنمایی اپتیکال ۳.۳ برابر و حسگر ۲ مگاپیکسلی عمق سنج می‌شود. این مدل از باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ وات (و احتمالاً شارژ بی‌سیم) نیرو خواهد گرفت.

تصویر منتسب به وان پلاس ۹

وان پلاس ۹ یک پیشرفت جزئی نسبت به وان پلاس 8T به شمار رفته و احتمالا به نمایشگر ۶.۵۵ اینچ AMOLED با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز با پشتیبانی از استاندارد +HDR10 مجهز شده است. پیش‌بینی می‌شود این مدل از دوربین سه‌گانه برخوردار بوده و برخی از ویژگی‌های مدل پرو را به ارث برده باشد.  این مدل مثل ۹ پرو احتمالا به چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز شده اما میزان رم و حافظه داخلی به ترتیب به ۸ و ۱۲۸ گیگابایت کاهش یافته است. برخی شایعات حاکی از آن هستند که مدل استاندارد و پرو احتمالاً از باتری یکسان نیرو می‌گیرند.

در نهایت وان پلاس 9E (یا 9R) باقی می‌ماند که نسخه بروز شده وان پلاس نورد خواهد بود. این مدل احتمالاً به چیپست اسنپدراگون ۶۹۰، نمایشگر ۶.۵ اینچی +FHD با رفرش ریت ۹۰ هرتز، ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. این مدل از لحاظ دوربین شباهت‌هایی به مدل استاندارد و پرو خواهد داشت و از باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی با فست شارژ ۳۰ وات نیرو خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی