ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلگرام احتمالا به قابلیت چت صوتی مشابه کلاب هاوس مجهز می‌شود

شبکه اجتماعی صوتی کلاب هاوس (Clubhousue) در هفته‌های گذشته سروصدای زیادی بپا کرده و احتمالا باید منتظر اضافه شدن قابلیت‌های آن به اپ‌های دیگر باشیم. حالا به نظر می‌رسد تلگرام هم روی قابلیت چت صوتی ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۰

شبکه اجتماعی صوتی کلاب هاوس (Clubhousue) در هفته‌های گذشته سروصدای زیادی بپا کرده و احتمالا باید منتظر اضافه شدن قابلیت‌های آن به اپ‌های دیگر باشیم. حالا به نظر می‌رسد تلگرام هم روی قابلیت چت صوتی کار می‌کند.

طبق توییت اخیر «WABetaInfo»، تلگرام قابلیت گفتگوی صوتی را به کانال‌ها می‌آورد تا امکان چت صوتی گروهی در این پیام‌رسان فراهم شود. انتظار می‌رود این اپلیکیشن روش‌های مختلفی را برای نظارت روی چت‌های صوتی درنظر بگیرد تا قوانین و سیاست‌هایش زیرپا گذاشته نشود.

تلگرام تنها برنامه‌ای نیست که می‌خواهد قابلیت مشابه کلاب هاوس را در اختیار کاربران قرار دهد، چرا که طبق گزارشی در گذشته، چت روم صوتی به اینستاگرام هم می‌آید. این شبکه اجتماعی که در سال‌های گذشته بسیاری از قابلیت‌های اپ‌های مختلف مانند اسنپ‌چت و تیک تاک را با نام‌های متفاوتی در اختیار کاربران قرار داده، احتمالا به‌زودی امکان چت صوتی را هم فراهم می‌کند.

تلگرام

در صورتی که اینستاگرام و تلگرام به قابلیت گفتگوی صوتی مجهز شوند، به احتمال زیاد در آینده باید منتظر افزودن آن به واتس‌اپ هم باشیم. البته واتس‌اپ بسیار دیرتر از سایر برنامه‌ها به ویژگی‌های جدید مجهز می‌شود که برای مثال می‌توان به دارک مود اشاره کرد.

توییتر هم تا اواسط اردیبهشت‌ ماه امکان دسترسی تمام کاربران به قابلیت چت روم صوتی «Spaces» را فراهم می‌کند تا کلاب هاوس با رقیب جدیدی روبه‌رو شود.

استقبال بالا از کلاب هاوس و حضور افراد مطرح مانند ایلان ماسک و بیل گیتس در آن و همچنین احتمال اضافه شدن قابلیت گفتگوی صوتی به سایر شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها، نشان‌دهنده اهمیت ارتباطات صوتی در آینده این بخش از بازار است. بنابراین انتظار می‌رود تا اواخر سال جاری میلادی بسیاری از اپ‌ها به قابلیت چت روم صوتی مجهز شوند و کلاب هاوس هم احتمالا برای گوشی‌های اندرویدی عرضه خواهد شد و شاید برای پیوستن به آن دیگر نیازی به دعوتنامه هم نباشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی