ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

پرچمدار بعدی آنر با اسنپدراگون ۸۸۸ در تابستان ۱۴۰۰ معرفی می‌شود

از زمانی که آنر از زیرمجموعه هواوی خارج شد و فعالیت‌های خود را به شکل یک شرکت مستقل آغاز کرد، این کمپانی هنوز موبایل پرچمدار جدیدی را معرفی نکرده است، اما گزارش‌های جدید می‌گویند پرچمدار ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۳:۱۰

از زمانی که آنر از زیرمجموعه هواوی خارج شد و فعالیت‌های خود را به شکل یک شرکت مستقل آغاز کرد، این کمپانی هنوز موبایل پرچمدار جدیدی را معرفی نکرده است، اما گزارش‌های جدید می‌گویند پرچمدار آتی این شرکت به‌زودی از راه می‌رسد.

اگر گزارش‌های جدید واصله از چین درست باشد، انتظار می‌رود که برند آنر در ماه ژوئیه (برابر با تیر و مرداد ۱۴۰۰) از پرچمدار جدیدش رونمایی کند. این محصول احتمالا تلفن هوشمندی از سری آنر مجیک خواهد بود. گفته شده که این گوشی از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده می‌کند ولی فعلا هیچ اطلاعات دیگری درباره مشخصات آن در دسترس نیست.

با توجه به این که هنوز ۳ الی ۴ ماه دیگر با زمان رونمایی از این گوشی فاصله داریم، احتمالا در ماه‌ها و هفته‌های پیش رو گزارش‌های بیشتری در این زمینه منتشر خواهد شد.

«ژائو مینگ» مدیرعامل آنر در ماه دسامبر ۲۰۲۰ به طرفداران این برند اعلام کرد که آن‌ها در آینده پرچمدارهای جدیدی معرفی می‌کنند و مثل هواوی محصولاتی در حد سری میت و سری P خواهند داشت. از آن‌جایی که آنر حالا یک برند مستقل است، آن‌ها می‌توانند با شرکت‌هایی همکاری داشته باشند که به خاطر تحریم‌های آمریکا علیه هواوی از دسترس‌شان خارج بود و نمی‌توانستند از فناوری‌ها و قطعات آن‌ها استفاده کنند. آمریکا در ماه مه ۲۰۱۹ هواوی را به فهرست تحریم‌های خود اضافه کرد.

پیش‌تر در گزارش‌ها اعلام شده بود که آنر مذاکره با شرکت‌هایی مثل کوالکام و مدیاتک را شروع کرده تا از چیپست‌های این دو شرکت در محصولات آتی خود استفاده کند. این شرکت همچنین در حال گفتگو با گوگل برای دریافت GMS یا «خدمات موبایلی گوگل» است. از اقدامات آنر پس از جدایی از هواوی می‌توانیم به افتتاح فروشگاه آنلاین Honor Mall و چندین فروشگاه آفلاین جدید اشاره کنیم.

این شرکت به‌طور همزمان مشغول کار روی محصولات مختلفی است و احتمالا یک موبایل تاشو، چند میان‌رده و یک تبلت پرچمدار را هم در دست تولید دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی