ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قیمت بیت کوین طی یک سال گذشته ۱۰۷۵ درصد افزایش یافته است

قیمت بیت کوین، رمزارز محبوب جهان طی یک سال گذشته با رشد ۱۰۷۵ درصدی از ۵۲۰۰ دلار در ساعاتی از روز یکشنبه ۲۴ اسفندماه از رمز ۶۱۲۰۰ دلار نیز گذشت و توانست رکورد تاریخی جدیدی ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۸:۴۵

قیمت بیت کوین، رمزارز محبوب جهان طی یک سال گذشته با رشد ۱۰۷۵ درصدی از ۵۲۰۰ دلار در ساعاتی از روز یکشنبه ۲۴ اسفندماه از رمز ۶۱۲۰۰ دلار نیز گذشت و توانست رکورد تاریخی جدیدی را به نام خود ثبت کند. سایر رمزارزها نیز رشد بی سابقه ای را تجربه کرده‌اند تا جایی که کاردانو توانسته است رکورد افزایش قیمت ۳۶۴۷ درصدی را در یک سال رقم بزند.

همزمان با شیوع کرونا در سراسر کشورهای جهان،‌ در کنار نگرانی در مورد سلامت جسمی، مشکلات اقتصادی برای بسیاری از مردم به وجود آمد. تا جایی که بسیاری شغل خود را از دست داده و حتی بیکار شدند. با این وجود و در چنین شرایطی، بازار ارزهای دیجیتال رونق دیگری داشت.

داده‌های عددی نشان می‌دهد قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۴ اسفندماه سال گذشته، فقط ۵۲۰۰ دلار بوده و با گذشت یک سال، این رمز ارز محبوب توانسته است رکود افزایش قیمت چشمگیر و تاریخی را به نام خود ثبت کند و از قله ۶۰ هزار دلاری نیز عبور کرده و در ساعاتی از روز ۲۴ اسفندماه امسال به ارزش ۶۱۲۰۰ دلار نیز معامله شود.

با وجودی که طی چند هفته گذشته، بازار رمزارزها روزهای پرتلاطمی را طی می‌کرد و حتی در عرض یک روز قیمت بیت کوین در حدود ۱۰ هزار دلار ریزش کرد،‌ اما مجددا صعود کرده و قله جدیدی را فتح کرد.

به دنبال افزایش قیمت بیت کوین، سایر ارزهای دیجیتالی نیز رشد خوبی را طی یک سال گذشته تجربه کرده‌اند. داده‌های عددی نشان می‌دهد طی یک سال گذشته، قیمت اتریوم در حدود ۱۳۱۰ درصد افزایش یافته است. برخی تحلیلگران بازار بر این باور هستند که اتریوم روند صعودی را طی خواهد کرد و به زودی می‌تواند قله جدید ۲۵۰۰ دلاری را نیز فتح کند.

کاردانو یکی دیگر از رمزارزهای محبوب نیز طی یک سال گذشته افزایش قیمت ۳۶۴۷ درصدی را تجربه کرده است. حتی رمزارز جنجالی و پرحاشیه ریپل با همه مشکلات حقوقی که داشت طی یک سال گذشته در حدود ۱۸۰ درصد افزایش قیمت داشته است.

وضعیت ارزهای دیجیتال دیگر بازار هم روند صعودی و رو به رشدی را نشان می‌دهد. لایت کوین توانست از اسفندماه سال گذشته تاکنون رکورد افزایش قیمت ۴۹۲ درصدی را به نام خود رقم بزند. چین لینک نیز در همین بازه زمانی رشد قیمتی ۱۱۳۹ درصد را تجربه کرده است.

حال باید دید با توجه به اینکه رمزارزها هر روز بیش از پیش مورد توجه افراد حقیقی،‌ شرکت‌ها و سازمان‌ها قرار می‌گیرند، تا سال آینده همین موقع ارزش آنها روند صعودی خواهد داشت یا شاهد ریزش شدیدی در بازار ارزهای دیجیتال خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • hosseinrmn
    hosseinrmn | ۲۵ اسفند ۱۳۹۹

    مرسی ازش

مطالب پیشنهادی