ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوشی می ۱۱
تکنولوژی

شیائومی از یک نسخه ویژه گوشی می ۱۱ در چین رونمایی کرد

چندین ماه از معرفی گوشی می ۱۱ شیائومی می‌گذرد، اما حالا شاهد رونمایی از نسخه مخصوص آن با نام «Mi 11 Star Diamond Gift Box Edition» هستیم که با وجود مشخصات فنی یکسان با مدل ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۱:۱۵

چندین ماه از معرفی گوشی می ۱۱ شیائومی می‌گذرد، اما حالا شاهد رونمایی از نسخه مخصوص آن با نام «Mi 11 Star Diamond Gift Box Edition» هستیم که با وجود مشخصات فنی یکسان با مدل استاندارد، از طراحی جعبه متفاوتی بهره می‌برد.

این مدل با بسته‌بندی جدید «Star Diamond» در اختیار خریداران قرار می‌گیرد و کل جعبه توسط طرحی الماسی و درخشان پوشش داده شده. شیائومی درون جعبه هم یک قاب محافظ با طراحی الماسی و درخشان برای کاربران درنظر گرفته است.

اگرچه با طراحی متفاوتی روبه‌رو هستیم، اما مشخصات فنی آن تفاوتی با نسخه استاندارد گوشی می ۱۱ ندارد. این دستگاه از یک نمایشگر امولد ۶.۸۱ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۲۰۰ پیکسل بهره می‌برد و در گوشه سمت چپ بالا یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی دارد.

گوشی می ۱۱

صفحه نمایش این دستگاه از رفرش ریت تطبیقی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند که به معنای تغییر خودکار آن از ۳۰ تا ۱۲۰ هرتز بر اساس محتوای درحال نمایش است. این نمایشگر توسط گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود و روی پنل پشتی آن، گوریلا گلس ۵ کشیده شده است.

این گوشی هوشمند از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ بهره می‌برد و حداکثر دارای ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است. روی پنل پشتی این دستگاه دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی خودنمایی می‌کند که توسط دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اولترا واید و ۵ مگاپیکسلی ماکرو همراهی می‌شود.

گوشی می ۱۱

شیائومی می ۱۱ بطور پیش فرض به اندروید ۱۱ به همراه رابط کاربری MIUI 12.5 مجهز شده. این پرچمدار دارای باتری ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع ۵۵ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی به همراه شارژ بی‌سیم معکوس ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند. در حال حاضر اطلاعاتی درباره قیمت و تاریخ عرضه این نسخه ویژه شیائومی می ۱۱ منتشر نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی