ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی از لپ تاپ ردمی بوک پرو ۱۵ با پردازنده نسل یازدهم اینتل رونمایی کرد

اوایل اسفندماه شیائومی از جدیدترین لپ تاپ های سری ردمی بوک پرو در ۶ پیکربندی مختلف رونمایی کرد. اکنون نوبت معرفی عضو دیگری از این خانواده یعنی ردمی بوک پرو ۱۵ با بهره مندی از ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۷:۰۰

اوایل اسفندماه شیائومی از جدیدترین لپ تاپ های سری ردمی بوک پرو در ۶ پیکربندی مختلف رونمایی کرد. اکنون نوبت معرفی عضو دیگری از این خانواده یعنی ردمی بوک پرو ۱۵ با بهره مندی از پردازنده نسل یازدهم اینتل و نمایشگر ۳.۲k رسیده است.

لپ تاپ ردمی بوک پرو ۱۴ که چند هفته قبل رونمایی شد که از پردازنده نسل  یازدهم تایگر لیگ اینتل Core i5 و i7 و پردازشگر گرافیکی انویدیا جی‌فورس MX450 بهره می برد. شیائومی تصمیم گرفته نسخه ۱۵ اینچی همین سری را نیز مشابه مدل ۱۴ اینچی با پردازنده نسل یازدهم اینتل i7 و گرافیک انویدیا  MX450 در دسترس کاربران قرار دهد.

لپ‌تاپ‌های جدید سری ردمی بوک پرو از ویژگی‌های برجسته‌ای مانند نمایشگر با رزولوشن ۳۲۰۰ در ۲۰۰۰ پیکسل با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز بهره می‌برند. به علاوه نمایشگرهای جدید از طیف رنگی ۱۰۰ درصد sRBG نیز پشتیبانی کرده و دارای زاویه دید ۱۷۸ درجه و تاییدیه TUV برای انتشار پایین نور آبی و DC Dimming هستند.

نمایشگر ۱۵ اینچی ردمی بوک پرو ۱۵ برای گیمرها از جذابیت بسیار بیشتری برخوردار است. به علاوه با توجه به اینکه دستگاه مجهز به نمایشگری با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز است، می تواند به محبوبیت بیشتر آن کمک کند. در نظر داشته باشید که نمایشگر مدل لپ تاپ ردمی بوک پرو ۱۴ از نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز بهره می برد.

لپ‌تاپ جدید ردمی بوک پرو ۱۵ مجهز به رم ۱۶ گیگابایتی ۳۲۰۰ مگاهرتزی DDR4  و حافظه ۵۱۲  گیگابایتی PCIe SSD است. به علاوه لپ تاپ جدید از باتری ۷۰ وات ساعتی بهره می برد که از طریق پورت USB Type C با شارژر ۱۰۰ واتی به سرعت شارژ شود. براساس اعلام شرکت، باتری ردمی بوک پرو ۱۵ در عرض فقط ۳۰ دقیقه تا ۵۰ درصد شارژ می شود.

لپ تاپ ردمی بوک پرو ۱۵ با قیمت پایه ۷۵۸ دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. نسخه قوی‌تر این سری نیز با قیمت ۹۶۸ دلار به بازار عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • آریا
    آریا | ۲۶ اسفند ۱۳۹۹

    مک بوک رو برداشته کپی کردن ?

  • saeed۱۹۸۵۹
    saeed۱۹۸۵۹ | ۲۵ اسفند ۱۳۹۹

    این لبتاب با این قیمت ۹۶۸ دالاریش قراد با چه سیستم عاملی قرار بیرون بیاد نکنه قرار ویندوز کرک شده رو این لبتاب نصب کنیم والا قبلا ها لبتاب های قدرتمند همشون یه نسخه ویندوز اورجینال داشتن

    • Mahyar
      Mahyar | ۲۵ اسفند ۱۳۹۹

      اینجوری کسایی که ویندوز پرو یا هوم میخوان بخرن دستشون باز تره و کسی که ویندوز پرو بخواد الکی پول هوم نمیده

مطالب پیشنهادی