ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی اکسپریا پرو بزرگترین سیستم خنک کننده را در بین موبایل‌های بازار دارد

ویدیوی تست مقاومت گوشی هوشمند گران قیمت ۲۵۰۰ دلاری سونی اکسپریا پرو نشان می دهد این موبایل قدرتمند در کنار مشخصات قابل توجهی که دارد، به بزرگترین سیستم  خنک کننده داخلی در بین موبایل‌های بازار ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۰:۴۵

ویدیوی تست مقاومت گوشی هوشمند گران قیمت ۲۵۰۰ دلاری سونی اکسپریا پرو نشان می دهد این موبایل قدرتمند در کنار مشخصات قابل توجهی که دارد، به بزرگترین سیستم  خنک کننده داخلی در بین موبایل‌های بازار نیز مجهز است.

اوایل بهمن‌ماه سونی سرانجام گوشی هوشمند اکسپریا پرو را به بازار عرضه کرد. در حال حاضر این موبایل جدید به صورت انحصاری توسط اپراتور تلفن همراه ورایزون در آمریکا در دسترس کاربران قرار می گیرد. ویدیوی مربوط به تست مقاومت این موبایل حرفه‌ای گران قیمت نشان می‌دهد که مجهز به بزرگترین محفظه خنک کننده در مقایسه با سایر گوشی‌های هوشمند بازار است.

وقتی صحبت از قابلیت‌های گوشی‌های هوشمند جدید مخصوص گیمینگ به میان می‌آید، قابلیت خنک کنندگی یکی از موضوعات مهمی است که مورد توجه کاربران قرار می‌گیرد. ویدیوی به اشتراک گذاشته شده مربوط به تست مقاومت سونی اکسپریا پرو توسط «زک نلسون» از کانال یوتیوب «JerryRigEverything» نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند علاوه بر مشخصات خوب و حرفه‌ای که دارد،‌ مجهز به  محفظه بزرگی مربوط به سیستم خنک کنندگی است.

سونی  اکسپریا ۱ مارک ۲ با فریم و پنل پشتی از جنس فلز و شیشه رونمایی شد. سونی تصمیم گرفت گوشی هوشمند اکسپریا پرو را با قاب و فریم پلاستیکی به جای فلز و شیشه به بازار عرضه کند. همین تغییرات به ظاهر کوچک باعث شد که سیستم خنک کنندگی موبایل نیاز به اصلاحاتی داشته باشد.

همان طور که در ویدیوی تست مقاومت سونی اکسپریا پرو دیده می شود، در قسمت بدنه داخلی دستگاه، یک صفحه فلزی به عنوان رابط بین صفحات گرافیتی قرار داده شده که باعث انتقال گرمای اجزای داخلی و همچنین آنتن‌های 5G موبایل می‌شود. این صفحه فلزی می‌تواند گرما را به محفظه بخار بزرگ در داخل گوشی نیز منتقل کند که تقریبا ابعادی به بزرگی ابعاد خود گوشی دارد. این انتقال حرارت به سیستم خنک کننده بزرگ تر،  نقش مهمی در میزان خنک کنندگی موبایل خواهد داشت.

سونی اکسپریا پرو نخستین موبایل 5G سونی است که در بازار ایالات متحده عرضه می شود. سونی این موبایل را برای کاربران حرفه‌ای طراحی کرده که قصد استفاده از ورودی HDMI برای تبدیل گوشی به مانیتور خارجی دوربین را دارند تا بتوانند به کمک اتصال 5G به سرعت فیلم‌ها را آپلود یا به صورت زنده در اختیار داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • MOHAMMADmartin
    MOHAMMADmartin | ۲۵ اسفند ۱۳۹۹

    قیمت بالای داره ولی خیلی خاص هست مارک سونی

مطالب پیشنهادی