ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار نمونه تصاویر دوربین و رندرهای رسمی وان پلاس ۹ پرو پیش از رونمایی

مدیرعامل وان پلاس، «پیت لاو» در چندین توییت رندرهای رسمی وان پلاس ۹ پرو و همچنین نمونه تصاویر گرفته شده با دوربین این گوشی هوشمند را با علاقه‌مندان به اشتراک گذاشت. پیت لاو در توییت ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۷:۵۹

مدیرعامل وان پلاس، «پیت لاو» در چندین توییت رندرهای رسمی وان پلاس ۹ پرو و همچنین نمونه تصاویر گرفته شده با دوربین این گوشی هوشمند را با علاقه‌مندان به اشتراک گذاشت.

پیت لاو در توییت مربوط به نمونه تصاویر دوربین، به سری وان پلاس ۹ اشاره کرده اما انتظار می‌رود این عکس‌ها مربوط به مدل پرو و نه نسخه استاندارد باشد.

پیت لاو همزمان با انتشار این تصاویر، ادعا کرده که آن‌ها ویرایش نشده‌اند. در صورتی که چنین ادعایی صحت داشته باشد، همکاری وان پلاس و «هاسلبلاد» نتایج قابل توجهی به همراه داشته است.

به گفته مدیرعامل وان پلاس، قابلیت «کالیبراسیون طبیعی رنگ با هاسلبلاد» موجب ثبت چنین تصاویری شده. در حقیقت این کمپانی برای اینکه کالیبراسیون رنگ فوق‌العاده هاسلبلاد را به گوشی‌های سری وان پلاس ۹ بیاورد، همکاری نزدیکی با این کمپانی سوئدی داشته است.

تصاویر دوربین این محصولات رنگ‌های روشن و جذابی دارند و اگرچه رنگ‌ها کمی اغراق شده به نظر می‌رسند، اما طبیعی هم هستند. در کنار این ویژگی‌ها، این عکس‌ها شفافیت بالایی هم دارند و انتظار می‌رود وان پلاس ۹ پرو عکاسی با گوشی را وارد مرحله جدیدی کند.

وان پلاس سال گذشته میلادی از ویژگی جدیدی برای فیلمبرداری با گوشی‌های سری وان پلاس ۸ رونمایی کرد و حالا می‌خواهد نسل جدید آن‌ها را با DOL-HDR وارد بازار کند که نسخه بهبودیافته HDR محسوب می‌شود. این نسخه برای جزئیات بیشتر و دقیق‌تر، نویز را کاهش می‌دهد و روی نور پس زمینه کار می‌کند.

پیت لاو در کنار اعلام این ویژگی‌ها، چندین رندر رسمی هم از وان پلاس ۹ پرو منتشر کرده تا برای آشنایی با طراحی آن، تا رونمایی در تاریخ ۳ فروردین صبر نکنیم. این تصاویر پرچمدار جدید چینی‌ها را در رنگ مه صبحگاهی نشان می‌دهد.

وان پلاس ۹ پرو

طبق رندرها، وان پلاس ۹ پرو از دوربین اصلی چهارگانه بهره می‌برد و همچنین درون نمایشگرش دارای یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی است.

وان پلاس ۹ پرو

گوشی‌های سری وان پلاس ۹ با چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ به همراه نمایشگر امولد با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز از راه می‌رسند، با این حال مهم‌ترین ویژگی آن‌ها باید دوربین اصلی باشد که با همکاری هاسلبلاد بهینه شده‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • yas
    yas | ۲۵ اسفند ۱۳۹۹

    به نظرتون میتونه با p50 هواوی رقابت کنه؟؟از نظر دوربین منظورمه

مطالب پیشنهادی