ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرفیس Duo 2 احتمالا نیمه دوم ۲۰۲۱ با پیشرفت‌های چشمگیر از راه می‌رسد

تنها کمتر از یک سال از عرضه سرفیس Duo می‌گذرد، با این حال گزارش جدید نشان می‌دهد که مایکروسافت از مدت‌ها قبل ساخت جایگزین این موبایل دو نمایشگره را شروع کرده و نیمه دوم سال ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۳

تنها کمتر از یک سال از عرضه سرفیس Duo می‌گذرد، با این حال گزارش جدید نشان می‌دهد که مایکروسافت از مدت‌ها قبل ساخت جایگزین این موبایل دو نمایشگره را شروع کرده و نیمه دوم سال جاری میلادی از آن رونمایی می‌کند.

به گزارش Windows Latest، مایکروسافت ساخت سرفیس Duo 2 را از نیمه دوم ۲۰۲۰ شروع کرده و قرار است آن را پاییز سال جاری میلادی به بازار عرضه کند. هر چند که احتمال تغییر در تاریخ عرضه بسته به برنامه‌های مایکروسافت وجود دارد. مدل جدید از پردازنده سریع‌تر، مودم 5G و دوربین بهبودیافته بهره‌مند خواهد شد اما آنطور که در گزارش آمده، تمرکز اصلی مایکروسافت بهبود قابلیت‌های نرم افزاری خواهد بود.

مشکلات متعدد نرم افزاری، یکی از شکایت‌های اصلی کاربران از سرفیس Duo بود. حال آنطور که منابع آگاه گزارش کرده‌اند، مایکروسافت برای ساخت Duo 2 «تمرکز ویژه ای» روی برطرف کردن مشکلات و بهبود قابلیت‌های نرم افزاری این محصول قرار داده که اپلیکیشن دوربین هم شامل آن می‌شود.

در ادامه گزارش آمده که مایکروسافت در سکوت خبری در حال به خدمت گرفتن نیروهای جدید برای تیم سرفیس Duo 2 نیز است. طبق چندین آگهی استخدام که توسط Windows Latest رویت شده‌اند، غول نرم افزاری با استخدام نیروهای جدید به دنبال ارائه تجربه کاربری خاصی است که بهترین‌های اکوسیستم مایکروسافت و اندروید را ترکیب می‌کند.

مایکروسافت همچنین سرگرم ساخت محصولات دیگری از سری سرفیس است و می‌خواهد از سرفیس لپ تاپ ۴ در ماه آینده میلادی (آوریل) و از سرفیس پرو ۸ در اواخر ۲۰۲۱ (اکتبر یا نوامبر) رونمایی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی