ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی واچ فیت Elegant با فریم استیل و در رنگ‌های جدید معرفی شد

هواوی شهریور ماه امسال از ساعت هوشمند واچ فیت با نمایشگر امولد و شارژدهی ۱۰ روزه رونمایی کرد. این شرکت حالا همان دستگاه را با دو رنگ جدید به‌روز کرده و نام هواوی واچ فیت ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۰

هواوی شهریور ماه امسال از ساعت هوشمند واچ فیت با نمایشگر امولد و شارژدهی ۱۰ روزه رونمایی کرد. این شرکت حالا همان دستگاه را با دو رنگ جدید به‌روز کرده و نام هواوی واچ فیت Elegant را روی آن گذاشته است.

تفاوت نسخه فعلی واچ فیت با نسخه «الگنت» استفاده از فریم استیل ضدزنگ صیقلی و بند نرمی از جنس فلوئور الاستومر است. محصول جدید هواوی در دو رنگ جذاب سفید یخی (با رگه‌های طلایی) و مشکی نیمه‌شب (با سگک و فریم نقره‌ای) عرضه خواهد شد.

مواد سازنده بند واچ فیت الگنت با بند سیلیکونی عادی نسخه قبلی این ساعت فرق می‌کند. این بند در برابر حرارت، رطوبت، چربی و کش آمدن مقاومت بیشتری دارد. بندهای فلوئور الاستومر کمی گران‌ترند اما دوام بیشتری دارند و با احتمال کمتری منجر به بروز واکنش‌های آلرژیک می‌شوند.

هواوی واچ فیت الگنت از یک نمایشگر مستطیلی ۱.۶۴ اینچی از نوع امولد بهره می‌برد که در سمت راست آن یک دکمه قرار گرفته است. سیستم عامل این دستگاه Lite OS نام دارد که خود هواوی آن را توسعه داده. قلب تپنده واچ فیت الگنت چیپست Kirin A1 است که طبق ادعای این شرکت می‌تواند تا ۱۲ روز به شما انرژی بدهد.

ساعت هوشمند هواوی همچنین دارای حسگر داخلی GPS، حسگر ضربان قلب مداوم و ردیاب ۲۴ ساعته غلظت اکسیژن خون است. این دستگاه می‌تواند ۱۲ انیمیشن ورزشی را برای کاربران به نمایش بگذارد و ۹۶ ورزش مختلف را شناسایی کند. واچ فیت الگنت امکان پیگیری عادات ماهانه زنان را دارد و با کمک فناوری TruSleep 2.0 می‌تواند به ردیابی و آنالیز خواب هم بپردازد.

هواوی این محصول را از تاریخ ۲۶ مارس مصادف با ۶ فروردین ۱۴۰۰ ابتدا به بازار بریتانیا می‌فرستد و قیمت آن ۱۱۰ پوند خواهد بود. انتظار داریم که این شرکت خیلی زود ساعت هوشمند خود در سایر بازارهای جهانی هم عرضه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی