ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوشی‌های سری وان پلاس ۹ با نمایشگر LTPO و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز از راه می‌رسند

وان پلاس قصد دارد در تاریخ سوم فروردین ماه از گوشی‌های هوشمند سری وان پلاس ۹ به صورت رسمی رونمایی کند. براساس اعلام شرکت، موبایل‌های جدید با نمایشگر LTPO، رزولوشن +QHD و نرخ تازه سازی ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۹:۴۰

وان پلاس قصد دارد در تاریخ سوم فروردین ماه از گوشی‌های هوشمند سری وان پلاس ۹ به صورت رسمی رونمایی کند. براساس اعلام شرکت، موبایل‌های جدید با نمایشگر LTPO، رزولوشن +QHD و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز به بازار عرضه خواهند شد.

وان پلاس با اشتراک پستی در شبکه اجتماعی «ویبو» چین اطلاعات بیشتری در مورد نمایشگر گوشی‌های هوشمند سری جدید خود به اشتراک گذاشت. براساس اطلاعات منتشر شده وان پلاس ۹ با نمایشگر LTPO با نرخ تازه سازی تطبیقی ​​از ۵ تا ۱۲۰ هرتز رونمایی خواهند شد.

انتظار می‌رود وان پلاس ۹ و وان پلاس ۹ پرو با فناوری جدید نمایشگر در دسترس کاربران قرار گیرند. اوپو نیز همین روال را در رونمایی از سری اوپو فایند ایکس ۳ در پیش گرفت و موبایل جدیدش را با فناوری متفاوتی نسبت به نسل قبلی معرفی کرد. البته وان پلاس برخلاف اوپو تصمیم گرفت که نمایشگر جدید را از طریق «DisplayMate» بررسی کند و در نهایت نمایشگرهای جدید موفق به کسب امتیاز  +A  شدند.

پنل جدید وان پلاس روی کاغذ مشخصات خوبی دارد و در واقع پنل ۱۰ بیتی با گستره یک میلیارد رنگ و همچنین ۸۱۹۲ استپ برای تنظیم روشنایی است. علاوه بر این، میزان مصرف انرژی در پنل‌های  LTPO OLED سامسونگ در مقایسه با نمایشگرهای AMOLED معمولی کمتر خواهد بود و در نتیجه به طول عمر بیشتر باتری کمک می‌کند.

پیشتر نیز گفته شده بود وان پلاس ۹ پرو احتمالا از دوربین چهارگانه شامل سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی (سونی IMX789)، حسگر ۵۰ مگاپیکسلی (سونی IMX766) با لنز فوق‌ عریض، دوربین ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو با بزرگنمایی اپتیکال ۳.۳ برابر و حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. به علاوه این مدل از باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ وات (و احتمالاً شارژ بی‌سیم) نیرو خواهد گرفت.

احتمالا وان پلاس 9E با قیمتی در حدود ۳۷۱ دلار، وان پلاس ۹ تقریبا ۵۵۰ دلار و وان پلاس ۹ پرو، گران‌ترین عضو سری، با قیمتی در حدود ۶۶۶ دلار قیمت در دسترس کاربران قرار گیرند. در حدود یک هفته تا برگزاری رویداد رونمایی گوشی های هوشمند وان پلاس ۹ باقی مانده است و در نهایت باید دید این شرکت دستگاه‌های جدیدش را با چه مشخصات و قیمتی به بازار عرضه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • brbapapa
    brbapapa | ۲۷ اسفند ۱۳۹۹

    رفرش ریت ۱ تا ۱۲۰ هرتز نه ۵ تا ۱۲۰ هرتز! تصحیح بفرمایید.

  • brbapapa
    brbapapa | ۲۶ اسفند ۱۳۹۹

    آخرین توئیت مدیرعامل شرکت وان پلاس

  • brbapapa
    brbapapa | ۲۶ اسفند ۱۳۹۹

    طبق آخرین توئیت و اطلاعات ذکر شده سری جدید وانپلاس ۹ رفرش ریت متغیرشون بین ۱ تا ۱۲۰ هرتز هست که این ریت بنظرم واقعا معرکه‌س! میشه گفت همه چیز حتی روان‌تر از دنیای واقعی اجرا میشه و زمانی مطالعه مثلا هیچ مصرف باتری رو توی بخش اسکرین شاهد نیستیم.

مطالب پیشنهادی